Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ganska säker på att det är en riktig bräda, dock är det nått dom gjort i visningssyfteKungMartin sa:Jag gillar den där svart-gula med en gigantisk banan (det där kom ut fel). Men det är väl ingen SB lr ?
Om de är de, äre adjöss me min bräda, för då köper jag en sån :P
jag respekterar den åsikten. jag tycker dock att undersidan är ordentligt sexig.Andreas80 sa:Enligt mig tar den gamla Skate bananan pris som värdens fulaste bräda speciellt undersidan
Tror ingen som kan åka snowboard skulle märka någon skillnad på om nosen är helt rund eller formad som en banan :P Finns brädor som har "tänder" också kommer dock inte på vad dom heter :/ZETRGRN sa:Tror jag icke.. kolla formen på Nosen.. vem kan åka på en sådan? Är nog bara reklam.
Det var ju det ja sa??? Dom har gjort den på samma sätt som en skatebanana förutom färg och form. Och så visar dom bara upp den/har den som reklamZETRGRN sa:Tror jag icke.. kolla formen på Nosen.. vem kan åka på en sådan? Är nog bara reklam.