Libtech / bataleon - parkbräda
Tjenare jag ska skaffa mig en ny parkbräda, och har fastnat för två stycken brädor för ungefär samma pengar.
Libtech youth in asia
och
Bataleon Evil twin
Och här står det still, båda brädorna verkar vara väldigt lika. Bataleon har tripple base medan libtech har "hang up eliminator - roll bottom contours" vilket verkar vara precis samma grej.
Libtech har iof tjockare stålkanter och belag vilket är ett plus.
Vad jag undrar är vad skilljer dessa brädor imellan? är dom ungefär lika mjuka? Jag vet att evil twin är mjukare i nos/tail än i mitten, är det samma sak med youth in asia?
Någon som kanske har testat båda brädorna? och kanske kan skriva lite om hur dom skilljer sig.
Det är lite beslutångest här
Så vad tycker ni, vilken av dessa två ska jag välja?
Libtech youth in asia
och
Bataleon Evil twin
Och här står det still, båda brädorna verkar vara väldigt lika. Bataleon har tripple base medan libtech har "hang up eliminator - roll bottom contours" vilket verkar vara precis samma grej.
Libtech har iof tjockare stålkanter och belag vilket är ett plus.
Vad jag undrar är vad skilljer dessa brädor imellan? är dom ungefär lika mjuka? Jag vet att evil twin är mjukare i nos/tail än i mitten, är det samma sak med youth in asia?
Någon som kanske har testat båda brädorna? och kanske kan skriva lite om hur dom skilljer sig.
Det är lite beslutångest här