Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SuperPARK säger väl sig själv att den inte är bra i puder?Hallvar sa:Rocker som utgår från brädans mitt och inte har nån cambervariant utanför insertsen. Köpte en Smokin Superpark som är mkt sämre än bananen i pow :/
Ingen! Hade det funnits en Lib som den hade jag såklart tipsat om den eftersom du i första hand frågade efter Lib.Hallvar sa:Vilken Libtech motsvarar den?
Lib-Tech Skate banana / GNU Park Pickle ?Doughboy sa:Nej, så enkelt är det inte. Det är rätt stora skillnader. Jag kan faktiskt inte komma på några modeller som skulle vara samma men med olika topsheet.
Nej, Park Pickle har ju assymetrisk teknologi med tightare svängradie på hälsidan vilket inte SB har.Jonnkka sa:Lib-Tech Skate banana / GNU Park Pickle ?
du har så rätt DoughboyDoughboy sa:Nej, Park Pickle har ju assymetrisk teknologi med tightare svängradie på hälsidan vilket inte SB har.Jonnkka sa:Lib-Tech Skate banana / GNU Park Pickle ?
Jag veeeet :DJonnkka sa:du har så rätt Doughboy