[liftare] Oslo - Stryn/lom 4 juli

HannesJacobsson

Ny medlem
[liftare] Oslo - Stryn/lom 4 juli
Tja freeriders! Tänkte höra om det finns nån själ som har en bil med en plats över som rullar över Oslo den 4 Juli? Spelar ingen större roll om det är till stryn eller Lom (juvass)

Hannes
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp