Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
En tjej i lagenheten som aker hem sa det finns sasongsliftkort fran 26 Mars och fram, sa det borde funka bra. Maila till min vanliga mail om du ar intresserad.
Hallå jag behöver både liftkort och boende....Men jag är en kille så fotot bör ju vara av en "kille"......hör av er om Ni behöver någon inneboende...nelly_mattias@hotmail.com