Liftkort I Kanada

Baptista

Ny medlem
Liftkort I Kanada
Ska va i kanada Jan-Apr nästa år... Hade helst åkt runt lite bland olika system. Vi är tre som har hyrt en husbil.
Nån som vet sådär hur man bäst skaffar liftkort. Priser å så...
Men mest av allt: Ska man köpa säsongskort på ett fåtal ställen eller veckovis och dra runt efter känsla och snö?
Kan tänka mig att säsongskort på två system kan löna sig eller?
Vad kostar ett säsongskort på ett medelstort system?
 
Liftkort I Kanada
De släpper liftkorten för denna säsongen den 1:e september! kanske skulle man dra förbi och skaffa sig ett! Någon som vill ha?
 
Liftkort I Kanada
Vilka olika områden är det som samarbetar med samma sesongskort.

Det jag känner till som jag har sett på fernies hemsida, ett erbjudande för studenter.
Lake Louise, Fernie Alpine Resort, Kimberley Alpine Resort and Nakiska får man för 749$
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp