Baptista
Ny medlem
Liftkort I Kanada
Ska va i kanada Jan-Apr nästa år... Hade helst åkt runt lite bland olika system. Vi är tre som har hyrt en husbil.
Nån som vet sådär hur man bäst skaffar liftkort. Priser å så...
Men mest av allt: Ska man köpa säsongskort på ett fåtal ställen eller veckovis och dra runt efter känsla och snö?
Kan tänka mig att säsongskort på två system kan löna sig eller?
Vad kostar ett säsongskort på ett medelstort system?
Nån som vet sådär hur man bäst skaffar liftkort. Priser å så...
Men mest av allt: Ska man köpa säsongskort på ett fåtal ställen eller veckovis och dra runt efter känsla och snö?
Kan tänka mig att säsongskort på två system kan löna sig eller?
Vad kostar ett säsongskort på ett medelstort system?