Liftkort i StAnton??How much, en månad?

Angeliqa

Ny medlem
Liftkort i StAnton??How much, en månad?
Ska ner till St Anton en månad, måste jag köpa säsongskort då eller finns det månadskort? Hur mycket kostar det i så fall?
Någon som har bilplats över till slutet av feb? Delar gärna körningen i så fall!
Mvh Angelica
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp