Okejatterfors sa:Fick reda på idag att jag ska bo på Kläppen i dubbelrum. Nån mer som fått boende där? Nån som har några erfarenheter av att bo där?![]()
det låter helt okej! Jo sant, det blir vad man gör det till hahaatterfors sa:Härligt! Verkar vara ett okej boende, men det blir ju vad vi gör det tillFick lite info om det i ett mejl;
Kläppen är ett stort hus i tre våningar med 26 rum (de flesta dubbelrum). På varje våning finns kök, allrum, toaletter och duschar. I källarvåningen finns även dam- och herrbastu samt 2 tvättstugor. Toa och dusch finns alltså inte på varje rum.
Köket är utrustat med de vanligaste husgeråden.
På rummen finns säng, täcke och kudde. Garderob/byrå, stolar, ev. bord. Rummen är alla lite olika i storlek och utformning.
Det är ca 3 km mellan Åre by och Kläppen. Skidbussarna har busshållplats längs E14 vid Kläppen.
Lite segt att det ligger 3 km bort, men jag klagar inte.
Ja precisatterfors sa:Sägert, får väl hoppas att nån tar bilen upp ocksåJag vet inte riktigt när jag åker upp, blir väl omkring den 7:e skulle jag tro. Ge mej din msn så vi kan diskutera vidare där
![]()
Det låter bra med enkelrum! Själv ska jag bo i ett dubbelrum på KläppenSaraBorje sa:Jag har fått reda på att jag ska bo i enkelrum på STAFF Hotel. Är nog så ja att de flesta boenden blir vad man gör det till, men någon som vet något om STAFF? Vet lite men något om ev bastu och tvättstuga har jag inte hört?
Kommer upp på morgonen den 9onde :D