Lika som bär Salomon och Oakley

haha ja dom är verkligen lika, Kan säga att Salomon Magic Stället är schmeeeekigt snyggt. Trodde verkligen inte att jag någonsin skulle säga det, men jag har totalt ändrat mig. Sen Oakleys "kopia" är sjukt snygg med! Aaah tänk den som hade spons av något av de där företagen alltså

de som var mest likt var ju de första två bilderna, det verkar ju lite som en rip off för båda företagen !

satan va dom har coopa varandras.. elr så har dom nått teamwork:D
men ja skulle iaf villa säga att den rödvita oakley jackan e snyggare en gangstah suit jackan,
OCh salomons magic ställ är helt klart de snyggaste ja har sett i hela mitt liv. Med hela stället, jackan o lila braller eller någon trevlig jakca o brallerna, de e jju sjuuuuukt snyggt enligtmig då!!
Men sen så tycker ja oakleys "rip off" var en jävla fail! inte nes i närheten av lika snygg!
Men okey ingen av dessa grejjer e ju fula men aja :D
grymt jobb av dom iaf!

haha, har faktist funderat lite på de där, framför allt med dumont's ställ och gangster suit'en. :p

_MG_8475.JPG

och :
bah7cgkkiggwedbpc2wrb1z.jpg

Gangsta suit:
1226099576-705745-246x441-480990_GANGSTA_JKT.JPG

och här har vi då kusinen:
DewPipe09.jpg

Senast ändrad:
jag tycker att dumonts kläder har ett inslag av LDC, Orage tj schiller promodell och Salomon Gangsta suit !

Oakley kommer om ja inte minns fel med en gul jacka med en vit rand på exaaaaakt samma ställe som salomon har sin på gangsta

RED: vit med gul rand men still
_MG_8877.JPG

Senast ändrad:
Salomon Magic är ju fan helt rakadash snygg!! :O btw någon som vet vad det är för tröja tannerhall har på bilden? :)

gurralito sa:
Salomon Magic är ju fan helt rakadash snygg!! :O btw någon som vet vad det är för tröja tannerhall har på bilden? :)
De e oakley!
Eller inte 100% men om du kollar på dragkedje grejjen så e de 1 oakley märke där:)( om ja inte ser fel)

och sen tror ja inte han skulle dissa oakley o vissa up nå random märkke på Xgames,

jag tkr Magic suit ser ut som stryk om jag ska va ärlig! gangsta suit är helt ok, eller byxorna är snygga men jag gillar inte jackan. jag tkr att dumont´s liknande Oakley ställ är riktigt snyggt däremot.

TheFibretech sa:
tycker det mest är samma färger? i designen tycker jag oakley jackan isåfall är mer lik den blå/vita orage jackan...
sant, men kolla den vit gula jackan, där e mönstret det som e likt

Railson sa:
gurralito sa:
De e oakley!
Eller inte 100% men om du kollar på dragkedje grejjen så e de 1 oakley märke där:)( om ja inte ser fel)

och sen tror ja inte han skulle dissa oakley o vissa up nå random märkke på Xgames,
Fast om du inte har missat de så e de inte X-games utan Dew tour :)

För att inte tala om dessa

Burton AK 2L jussi anorak

b_jussi_anorak_totalpnk_09.jpg

Cross Oscar Scherlin pro model

5772.jpg

Senast ändrad:
Dock så kommer inte den cross jackan att släppas. Den kommer var i färgerna vit, lilla och grå.

Den jackan som Sherlin har på sig hela tiden. www.worldofoscar.com

Vad heter Dumonts ställ det är så jävla snyggt!
Salomon's Magic Är faan snyggare..
Men Oakley's Röd vita ställ är snyggare!

Hogizz sa:
Dumonts är väl Empire och inte Oakley?
Föh såg Oakleys magicsuit nice ut! finns det bättre bilder?
Dumonts ställ är från Oakley och absolut inte Empire. Heter Air Raid, men det är bara den Röd/Vita färgsättningen som är hans signatur-ställ. Finns i tre andra färger, varav brun/orange är Pep Fujas signatur.

Den lila färgsättningen från Oakley finns på två ställ; Bradford och Rocco (samt Rocco light). Olika passform...

Och det är inga likheter mellan Oakley och Salomons kläder. Färger är trender som kommer och går.

Hogizz sa:
Dumonts är väl Empire och inte Oakley?
Föh såg Oakleys magicsuit nice ut! finns det bättre bilder?
Det är oakley som gjort stället, men eftersom det är dumonts vill han göra lite reklam för sitt egna märke just empire.

Tillbaka
Topp