Limma nitar på brädan .

BennGa

Ny medlem
Limma nitar på brädan .
Hej!

När jag var i Trysil förra säsongen så såg jag att det var en som hade nitar på brädan, nu tänkte jag göra samma som han. Nån som har några tips om hur jag ska fästa dom, vilket lim t.ex.? Nån som har något bra förslag på ett mönster? Mitt nitbälte gick nyss sönder, så jag tänkte att ja lika väl kunde använda dom!

/Andreas

Limma nitar på brädan .
det finns typ att köpa nitar som redan har klisster och som är till att ha på brädan. Går att köpa typ på intersport eller stadium

Limma nitar på brädan .
annars är ju epoxy lim ett fantastiskt lim, men vet inte om det förstår ytan på bärdan eller liknande. starkt e de iaf, limmade ihop en sånhär liten plastflärp som sitter under tangentbordet, trodde inte de skulle funka då de va så liten fästyta, men de sitter som berget.

Limma nitar på brädan .
andreas1992 sa:
Haha, ofan xD . Visste jag inte, har jag aldrig sett där iaf :S , Finns det i Karlstad tror du?
Det kanske finns eller kommer sen lite närmre säsongen. men ja har köpt det en gång i gbg men har också hittat det här i jönköping.

Limma nitar på brädan .
att det var skitball ju. ett tips om mönster är att du kan skriva ditt namn över brädan i nitar, skulle vart skitfettt tror jag.0 jag ska kanske kanske prova att täcka hela brädan då min inte är så ny/fin/dyr... l8er sk8er

Limma nitar på brädan .
Joo, de kanske jag ska prova, men om du ska täcka hela brädan, tänk på att ha ungefär en halv centimeter mellan nitarna så att dom inte ploppar av när brädan böjer sig..

waldi sa:
att det var skitball ju. ett tips om mönster är att du kan skriva ditt namn över brädan i nitar, skulle vart skitfettt tror jag.0 jag ska kanske kanske prova att täcka hela brädan då min inte är så ny/fin/dyr... l8er sk8er

Limma nitar på brädan .
Det finns att köpa, tror att de finns på intersport... De går under kategorin; grepp (för skon under liftåkning) Kostar inte så mycket...

Limma nitar på brädan .
waldi sa:
asså anvend ett tvåkomponentslim de e best. sen kan du köpa typ nitar på bluefox i sthlm :P. den blandingen funkar asa bra, köpte på mig ett gäng nitar o skrev i love kuk på brädan:P, snacka om att mossan blev fundersam

Limma nitar på brädan .
phillepille sa:
det finns typ att köpa nitar som redan har klisster och som är till att ha på brädan. Går att köpa typ på intersport eller stadium
I stockholm city så finns det några punk/rock/goth butiker, där hade dom ett massivt urval av nitar som man kunde klistra fast på olika underlag.
Jag ska dra dit å köpa ett par stycken.

Limma nitar på brädan .
jag skulle satsa på en kraftig självhäftande tejp. TESA har en fiberförstärkt tejp som sitter sjukt bra. på två plana underlag finns det inte en chans att det lossnar.

Tillbaka
Topp