LincoN LooPlr backflip!

LincoN LooPlr backflip!
"jag undrar om det e lättare med lincon loop en med backflip??
och hur ska man göra när man ska testa dom tricken??"

"lincon loop en"
Som i Lincolnloopen?

Eller som i "lincoln loop än med backflip"?

Menar du kanske "Lincolnloopen med backflip?

Det senare tror jag är svårast i alla fall.

LincoN LooPlr backflip!
Vad är det du ska jämföra med...? Vad är det som är svårare än lincoln eller backflip? Frontflip? Daffy?

Är det lättare med en lincoln ELLER en backflip jämtemot en daffy? I så fall ja.

Eller undrade du vilket som var lättast att uföra av de två tricken lincoln och backflip? I så fall vet jag inte. Jag håller inte på med sånt.

LincoN LooPlr backflip!
Arnette, det kan ju vara bra att skriva tydligt så att folk förstår frågan. Jag fattade vad det stod men det är antagligen för att jag är van vid lunarstorm-stavningen.

Om alla skrev som du så skulle det ta längre tid att läsa och det skulle också bli många missuppfattningar.
Alla är ju inte bra på att stava men man kan ju åtminstone försöka göra sitt bästa och kolla igenom sina inlägg innan man postar dem.

Jag försöker inte patronisera dig utan vill bara ge dig ett bra tips.

LincoN LooPlr backflip!
ehh, alla som inte fattar det här inlägget borde ta sig en titt på sin egen slutledningsförmåga och intelligens. skit b i alla fall. rock on arnette.
prova tricken från hopptorn eller dylikt ner i vatten först. efter det kanske det är lite lättare med skidor. studsmatta är också bra tror jag.
fattade alla kristna jävlar det jag skrev? eller?

Tillbaka
Topp