Lindvallen dreampark...

Lindvallen dreampark...
tjoo...någon som varit och kollat den nya dreamparken i lindvallen...hur ser det ut nu ? var där över julen och då började dom på första kicken...hur många lines har dom nu ? ha de lugnan

Lindvallen dreampark...
Ska dit och hälsa på syrran. hon sa att det inte är så mycket men det kommer bli! kolla deras hemsida. www.lindvallen.se skulle tr att den heter så. nu ska jag ut och jibba.

Lindvallen dreampark...
jag var där i mitten av februari. det var väl ganska dåöiga landnigar. blev väldigt isigt ot slutet av dagen. desutom var dom två sista hoppen helt konstiga. det var en liten kick med en lång landning.
dom har tre lines tror jag.

Lindvallen dreampark...
Rätt hyfsatfaktiskt...hade inga jätteförväntningar men det var helt ok...Nåra skumma landningar dock...

Kan tilläggas att det var väldigt mjukt när jag var där och detta kan ju haft lite inverkan...

Lindvallen dreampark...
ööö.. är det inte mjuka landningar som man vill ha?

jaja håller mig till kläppen, känns som om det är mer värt pengarna!

Lindvallen dreampark...
jo de e klart att man vill ha det...menade bara att det var väldigt mycke lössnö när ja var där och det var svårt att få fart ...... snön lade sig i landningarna så det blev rätt gropigt efter ett tag...... annars e de klart att man vill ha mjuka landningar:D

Lindvallen dreampark...
hur väl anpassad är parken för nybörjare?
finns det någon del av parken eller enskilld lättare park för oss som inte har åkt park tidigare?

Lindvallen dreampark...
ja var uppe nu och det är indelat i tre lines...och för nybörjare är den gröna linen riktigt bra tror ja...tre hopp på typ 2 meters platå...och sen lite 3-meters boxar och sånt man kan börja på...sen finns det ju lite mer avancerade rails och rainbows sen men det är ändå en nybörjar-park tycker ja...dock är svarta kicken sköön...=) ha de lugnt

Lindvallen dreampark...
Parken e byggd för lite mindre avancerade åkare dock finns det en svart linje med rails hopp och vallride. vi e inte ute efter att konkurera med någon annan park i sälen tandådalen och kläppen är för dom mer avancerade. Men parken är riktigt är i riktigt bra shape. kolla in på www.dreams.se

Oskar brandberg parkvärd lindvallen. (www.jibber.tk crew)

Lindvallen dreampark...
Var där på svortlovet (v9). Den suger hästpung. köp ett liftkort över hela sälenområdet å ta skidbussen till tandådalen istället. Deras park är mycket bättre.

Tillbaka
Topp