line anthem?

jibbtor

Medlem
line anthem?
hej medlemmar på freeride:). är det någon här som vet vart man kan få tag på line anthem 07/08?

skulle vara jätte snällt om ni kanske länkade lr så:D

måste bara ha ett par

line anthem?
Vet ingen annan återförsäljare av Line i sverige än steepstore, men finns inga där..

line anthem?
Line ägs av K2 och finns sedan i vintras även i Sverige, de har samma generalagent som K2. De tar även in pjäxorna Full Tilt, tillsammans med Dalbello Krypton egentligen de enda "riktiga" pjäxorna som är ämnade för att hoppa och skutta på eller nerför allt möjligt.

Alpingaraget i Stockholm hade Line i vintras vet jag.

Senast ändrad:
line anthem?
Jag körde Line Chronic lite i slutet av säsongen. En mycket kompetent skida som är otroligt smidig skida som också hanterar lite hårdare åkning på mycket bra sätt.

Anthem och lillebror Invader är som Ni kanske vet båda helt symmetriska, Anthem med 93 mm midja och Invader med 83 mm. Är man enbart intresserad av park och rails och vill ha samma känsla när man åker bakåt som framåt är då ngt i stil med Anthem eller Invader en självklarhet.

Vill man dock också kunna ta några svängar ute i det mjuka, hoppa någon klippa och sen köra ifrån Huddinge skidklubb i bana tycker jag man istället ska kika på något i stil med Chronic eller Blend.

Joel, vart någonstans kommer du åka mest? Blir svaret svenska parker skulle jag rekommendera Invader då den är smidigare. Svarar du istället Nordamerika och även hoppa en del ute i det mjuka blir svaret Anthem, för då har du mer yta att landa på.

Tillbaka
Topp