Line Influence 115 bra första freeride skida?
Hallå där.
Funderar på att köpa ett par Line Influence 115 och ta med på min första tur till Risksgränsen.
Jag har åkt pist 15-30 dagar varje vinter de senaste 15 åren dock nästan ingen offpist.
Nu letar jag efter ett par skidor att mästra pudret på, men som fortfarande funkar på manchestern
Jag är 25 år, 185cm och väger 65kg.
Hittade ett par på sport-conrad, men de finns bara som 179:or. Vilket är nog om jag följer längdguiden jag hittade här på forumet.
Men har nu läst på flera ställen att jag borde ha längre. Vad tror ni?
Svårt att hitta någon annan sida som matchar priserna på sport-conrad så inte bara att köpa där de finns i längre utförande.
Tipsa gärna om andra skidor om ni tycker jag har gjort fel val.
Eller vet ni någon sida som har lika bra priser som sport-conrad?
Funderar på att köpa ett par Line Influence 115 och ta med på min första tur till Risksgränsen.
Jag har åkt pist 15-30 dagar varje vinter de senaste 15 åren dock nästan ingen offpist.
Nu letar jag efter ett par skidor att mästra pudret på, men som fortfarande funkar på manchestern
Jag är 25 år, 185cm och väger 65kg.
Hittade ett par på sport-conrad, men de finns bara som 179:or. Vilket är nog om jag följer längdguiden jag hittade här på forumet.
Men har nu läst på flera ställen att jag borde ha längre. Vad tror ni?
Svårt att hitta någon annan sida som matchar priserna på sport-conrad så inte bara att köpa där de finns i längre utförande.
Tipsa gärna om andra skidor om ni tycker jag har gjort fel val.
Eller vet ni någon sida som har lika bra priser som sport-conrad?
Senast ändrad: