Line och armada!.!.!.!

peeetah

Ny medlem
Line och armada!.!.!.!
vet nån vart man kan få tag på ett par Line eller armada lagg?? finns dom i sverige??
vad kostar dom ungefär??

aja dröm sött allesammans

Line och armada!.!.!.!
Vet att Alpingaraget och Hanssons i Åre (har jag för mig att det var) hade Armada i vintras, några fåtal exemplar. Ring och kolla med dem om det blir så även i vinter. Armada ligger i den övre prisklassen, ring Ag eller Hanssons och fråga så får du exakt pris.

Det finns ingen distibutör för Line i Sverige, men däremot finns det faktiskt en i England. De har följande adress:
PO Box 3362
Brighton BN1 1WG
p: (02) 01273-201167
f: 01273-201168
www.lineski.co.uk
hg@lineski.co.uk

RIng dem eler skicka iväg ett mail så kan du kanske ta ett billigt tor flyg med Ryan Air och hämta dem eller få dem skickade om det är billigare.

MVH Andreas

Line och armada!.!.!.!
hemsedal sport hade armada i vinter. norge iof men ändå.

det brukar vara så att den som söker den finner. trust me.

vill du ha tag på skidorna så går det, säkert genom den brittiska distributören eller på annat håll

Line och armada!.!.!.!
det var en tidigare tråd i vinter som var samma fråga. har för mig att nån sa att man skulle ta in armada till åre kommande vinter. är inte helt säker men sök på tråden.
MVH/A-O

Line och armada!.!.!.!
yup armada finns på alpingaraget, line, som sagts ovan tyvärr.

Line och armada!.!.!.!
Armada finns i Schmedjan i Riksgränsen nästa säsong.. Dom ser helt oki ut.. Hoppas bara att dom håller nu.. Kvaliten har varit lite så där...

Tillbaka
Topp