Line

Daze

Ny medlem
Line
Tjena !

Någon som har erfarenhet av Lines skidor??

Har köpt ett par Line Mothership i Canada, har ej fått dom än så jag är lite nyfiken på om det är ngn som åkt på denna modell??

//Jesper

Line
Äppelmos kan man säga. Eller leverpastej. Eller nåt annat meningslöst. När frågorna ändå ändras varefter svaren trillar in... Men, som sagt, alla gör som alla vill!
Asch, Johan, ta bort mitt pladder , det är ooooseeeerrriöööööst!!!!

Line
Tjena.. fick bara en tanke på att folk säger att t.ex. nya skid märken har inte lika bra erfarenhet av twintip som äldre.. skidorna som alla säger är ett nytt märke är LINE osv.... men Line va typ dem första som gjorde twintip.. dem första skidorna från line kom 1995.. så sluta tro att det är ett nytt märke...
sluta skriv skit

Line
Som vanligt..... Så fort ngn ställer en fråga i forumet så tenderar det till att bli en vendetta. Sluta hacka på varandra!!!
Du har med största sanolikhet gjort ett bra val. Har ej åkt på nämda modell. Har åkt andra Line och varit nöjd.

Line har som sagt funnits sedan början på 90-talet.....Line tillverkade från början bara snowblades. Men Line har mer erfarenhet än Armada och 4frnt, så skidor kan dom bygga.

Hur mycket fick du betala för DEM?

Line
Har kört på dem 2 säsonger, ca 150 dagar sammanlagt.
Bästa skidan jag haft (192cm)!!!!!!!
Grattis till ett grymt köp.
Skall köpa ett par exakt likadana i fernie i år!!
Billiga nu oxå med Dollar kurs osv.

(ssss Säger du något om detta inlägget blir det tusennålar med handbollsklister!!!!)

Tillbaka
Topp