Linerider-filmer

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
Linerider-filmer
Linerider är det grymmaste spelet EVER!
www.lineflyer.com där kan man köra traktor och rullstol och snowboard och massa grejjer, prova det.

Själv har jag fått min gubbe att göra tripple backflip och landa den sedan, vette fan hur de gick till men fett vare.
Du hade skillz btw!

Senast ändrad:
Linerider-filmer
Jag som en äkta linerider nube måste ändå erkänna att dessa inte höll den högsta klassen av linerider....men skööna car dom!/G

Linerider-filmer
feta skillx ja, hur får man snubben att klara landningarna :O han kraschar jämt för mig när ja lirat de:P

Linerider-filmer
Jag äger alla på Lineflyer xD och han hade bara lotto man kan inte så guppigt:P

Linerider-filmer
min senaste film

en av mina filmer

ja vill bara berätta för er alla att linerider inte är ett spel. det är en leksak. det går inte att klara av och det har inget mål.

Linerider-filmer
Alex_Sverin sa:
min senaste film

en av mina filmer

ja vill bara berätta för er alla att linerider inte är ett spel. det är en leksak. det går inte att klara av och det har inget mål.
det har visst ett mål, att göra en grym bana..

så du menar altså att t ex the sims inte är ett spel för att det inte går att klara ut?

Linerider-filmer

min polare som kör..

B kvalla filmat me mobil..

Senast redigerad av en moderator:
Linerider-filmer
Cr0y_HimselF sa:
Linerider är det grymmaste spelet EVER!
www.lineflyer.com där kan man köra traktor och rullstol och snowboard och massa grejjer, prova det.

Själv har jag fått min gubbe att göra tripple backflip och landa den sedan, vette fan hur de gick till men fett vare.
Du hade skillz btw!
Det är inte så svårt att få den att landa gör raka streck.

Och det är inte bara ett onlinespel jag har det på datorn

Linerider-filmer
Deespin sa:
Alex_Sverin sa:
min senaste film

en av mina filmer

det har visst ett mål, att göra en grym bana..

så du menar altså att t ex the sims inte är ett spel för att det inte går att klara ut?
nejjag menar att det står på sidan linerider.org att det inte är ett spel utan en leksak.

Linerider-filmer
sheeit håller me peerlan, spelet är kasst och dessutom hur pallar man spela in sina egna banor?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp