E
Ewasx
Guest
Linerider-filmer
Här är några linerider filmer jag gjort, hehe. Spelet är asroligt
Förklara hur ett online-spel kan vara homosexuellt. Hur vet man ens vilket kön spelet har?peerlan sa:seriöst linerider är sjukt homo!
Den första är med camstudiopeerlan sa:okej det är drygt som fan, tar tillbaka ovanstående!
Men varför filma me digitalkamera? hahahahaha
det har visst ett mål, att göra en grym bana..Alex_Sverin sa:min senaste film
en av mina filmer
ja vill bara berätta för er alla att linerider inte är ett spel. det är en leksak. det går inte att klara av och det har inget mål.
Det är inte så svårt att få den att landa gör raka streck.Cr0y_HimselF sa:Linerider är det grymmaste spelet EVER!
www.lineflyer.com där kan man köra traktor och rullstol och snowboard och massa grejjer, prova det.
Själv har jag fått min gubbe att göra tripple backflip och landa den sedan, vette fan hur de gick till men fett vare.
Du hade skillz btw!
nejjag menar att det står på sidan linerider.org att det inte är ett spel utan en leksak.Deespin sa:det har visst ett mål, att göra en grym bana..Alex_Sverin sa:min senaste film
en av mina filmer
ja vill bara berätta för er alla att linerider inte är ett spel. det är en leksak. det går inte att klara av och det har inget mål.
så du menar altså att t ex the sims inte är ett spel för att det inte går att klara ut?