pompa Ny medlem 2003-01-16 Linke å Micke!!!!!! #1 Var e ni? ni kan väl skicka ett mail till mig å säga att ni e i Golden och kommer och hämtar mig vid busstationen på Lördag.. /Magnus
Var e ni? ni kan väl skicka ett mail till mig å säga att ni e i Golden och kommer och hämtar mig vid busstationen på Lördag.. /Magnus