Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja undrar om det finns nåt feting hopp i linköpings trakterna.
Skulle också va kul o veta om nån har nåt sjysst rail ställe eller liknabde.
var snäll nu och avslöja dina åk ställen
Öhm... Är inte Linköping ganska "platt"? Jag upplever i alla fall Linköping med omnejd som ganska platt... Plattare än Skåne varifrån jag ursprungligen härstammar...
Jag har inte spenderat någon avsevärd tid i Linköping precis, men åkt förbi/igenom många gånger. Mitt intryck kan ju dock vara ganska fel...
lite off topic, men är det någon som railat räcket på universitetet än? det som går ner till b-huset bredvid käkvagnen? vore riktigt gott sådär 12.05 en vardag
Ballon: Har tänkt tanken så gott som varje gång jag cyklat förbi... vore trevligt att göra det helt oannonserat sådär... har funderat på räckena vi campushallen.. lite läskiga men ändock....
The massive är för kort och för daaulig lutning. Ingen fart uppnås för att kunna flyga någonstans. Den som railar räckena i trappan på campushallen bjuder jag på en fylla på kårallen!