Lite Tripplar och såånt + några skööna fronflips!

Jag och mina kompisar var och lekte lite i freestyle backen i våras, det hela sluta med att vi drog lite skööna frontflips en och annan trippel och Bosse drog till och med en kvadruppel, rätt sköön snubbe alltså. Kolla och säg vad ni tycker!
Har du några knep och knåp, berätta gärna. Jag är väldigt motiverad och ser framåt och lär mig gärna nya saker!
Tack på förhand!

MVH // Adam Och Bosse

Ah, sjyst att vi fick med det på film.
Det är jag som åker längst till vänster första hoppet!

Haha, kolla in studsmattekillen, så sick!

Och kolla skotern, vad vad sjuk film. Vad gör dom? :S

helt plötsligt inser jag varför jag har stavar twintips och varför ja inte gör 4 flips mä skruv... grym rulle

helt galet, framför allt att slänga på en superman frontflip. ATAs trains kan ju slänga sig i väggen :)

Varför ställer inte några av grabbarna upp i bigjumptävlingar och sopar banan med kidsen? :D

asså, fan det där e ju skit lätt. kasta stavarna och köp snowblades så ska ni se ;)

Senast ändrad:
fan vilken sjuk film. ingen stil men ändå. sjukt o dra front när kivken e typ 80 grader.

luktar fusk! gammla galna gymnaster som inte palla springa till trampetten som valde skidor & att vinlka "trampetten" (kicken) 90 grader för att få sjukare tändsticks-trix
blöö

Den episka striden fortsätter. Gay eller inte? INTE enligt mig, men slöseri med talang tycker jag. Ge dom ett par feta twintips! Då har dom säkert något att sätte emot Jon etc.

Asså jävlar! Tänk om dom hade börjat köra twin och körde lite mer monkeystyle. Dom hade ju kunnat köra aasssssnygga triX då ju

Tillbaka
Topp