livet efter knä operation
som sagt så har jag problem med knäet och det hela började år 2009 på första sportlovs dagen när jag skulle prova på att hoppa i ett big jump men jag missbedömde det hela och landande just vid kanten på landningen och vred knäet snet och bakåt så det knakade.
nu har det lite över ett år gått sen skadan och jag har hunnit slita upp knäet hela sju gånger och den sista var den mest underliga för jag var på tillfrisknings vägen och hade inga problem med knäet men då kom oturen för jag satte bara mig ned på knäna och kände en spänning i knäet eller så låste det sig jag försökte sträcka ut knäet men då klickade det till och nu lider jag av smärtor på innersidan knä och kan inte stödja det
jag for samma dag när detta hände till akuten men dom var tyvärr så oduglig så dom glömde bort mig och det enda dom gav mig var en morfin spruta och gjorde inte så mycket mer
men nu så ska jag fara till en knä speciallist och låta dem få se på knäet
men det jag undrar över är
hur kommer livet bli efter en knäoperation (om det blir operation)
kommer knäet bli som normalt eller?
är det någon som har erfarenheter efter en knäoperation
om ni har så kan ni gärna skriva
nu har det lite över ett år gått sen skadan och jag har hunnit slita upp knäet hela sju gånger och den sista var den mest underliga för jag var på tillfrisknings vägen och hade inga problem med knäet men då kom oturen för jag satte bara mig ned på knäna och kände en spänning i knäet eller så låste det sig jag försökte sträcka ut knäet men då klickade det till och nu lider jag av smärtor på innersidan knä och kan inte stödja det
jag for samma dag när detta hände till akuten men dom var tyvärr så oduglig så dom glömde bort mig och det enda dom gav mig var en morfin spruta och gjorde inte så mycket mer
men nu så ska jag fara till en knä speciallist och låta dem få se på knäet
men det jag undrar över är
hur kommer livet bli efter en knäoperation (om det blir operation)
kommer knäet bli som normalt eller?
är det någon som har erfarenheter efter en knäoperation
om ni har så kan ni gärna skriva