Livsløgn!

• Trådstartare Trådstartare McLemke
  • Start datum Start datum
M

McLemke

Guest
Livsløgn!
Citat PVA: " Och bara fِr att klargِra vissa detaljer. Snowboard نr fortfarande ingen sport, det نr en livslِgn! "
Haha

Puss //Boogie Down//

Livsløgn!
Är det bara jag som har hemskt svårt att läsa:
"Och bara för att klargöra vissa detaljer. Snowboard är fortfarande ingen sport, det är en livslögn"

Livsløgn!
Citat kommer ofta från personer, så förmodligen är PVA en person!
Du läste rätt Dunder bra gjort, måste erkänna själv att det kan vara rätt tricky att läsa ibland!

//Airbomb troops will destroy//

Livsløgn!
du verkar ju vara ett riktigt nöt, mclemke. om du skall starta en tråd med ett citat (?) så kanske du kan fixa så att du använder rätt ASCII-tabell, blir lite mer läsbart då. och skall den verkligen ligga under "Hopp & Åkteknik"? att sen vara ohövlig mot dem som postar i din tråd tyder på ett beteende som inte stämmer överens med dina 22 (?) år.

din oförmåga att göra dig förstådd genom skriven text har medfört att folk i denna tråd missuppfattar dig, så se till dig själv innan du påstår att zweetchuck inte har ngn aning.

Livsløgn!
haha mclemke är en nöt! Jag känner mig förnedrad, hotad och lite rädd faktiskt. Nikekl for president!

Livsløgn!
Asso va e de för jävla töntar som hänger på detta forumet? Jag tvivlar fan starkt på att ni åker bräda över huvudtaget. Tycker ni snowboard ska vara en "sport" så borde vi fan bränna era brädor och era stepin-bindningar, ni vet fan igenting. Visst kan man tävla, men det är mer livsstil än något annat.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp