ErikAndersson Ny medlem 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #3 sweet ! jo men den är lite tystlåten i början :D haha Senast ändrad: 2008-04-07
Karlssone Ny medlem 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #4 En gammal TeddyBear Crises låt ;P, men annars bra åkning men ganska kass kvalla :S
J johno Guest 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #5 aa jo, de blev så när jag konverterade den, samma situation med kvaliten.... andra halvan på filmen är Winter Jam
aa jo, de blev så när jag konverterade den, samma situation med kvaliten.... andra halvan på filmen är Winter Jam
JWahlgren Ny medlem 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #6 fet åkning, men var det bara jag som inte hade något ljud?
GustavFrandfors Ny medlem 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #7 Jonte, prova att konvertera till ett bättre format, för den kassa kvallan förstörde filmen.
J johno Guest 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #8 det är ljud asså, bara låg volym.....
J johno Guest 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #9 okej....vet inte riktigt hur man gör det, men ja får väl exprimentera lite...
H H-T Guest 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #10 ingen höjdare filmmässigt direkt. men skidåkarna var duktiga på sin grej, synd på kvallan bara.
J johno Guest 2008-04-07 LME film-första filmen(endast halva) #11 vad var det som inte stämde tillräckligt filmmässigt?, redigering eller filmningen?....eller både och:P
vad var det som inte stämde tillräckligt filmmässigt?, redigering eller filmningen?....eller både och:P