loaded vanguard eller dervish?

sammewamme

Ny medlem
skall köpa ny longboard, gillar att köra slalom och cruisa, använder som färdmedel. skulle vilja lära mig att göra grejerna som de här killarna
(och jag vet att det kan ta ett tag innan jag blir lika bra som dem) ska köpa loaded vanguard tänkte jag men nu så har jag hört så mycket om dervish. är dervish också bra att köra slalom och cruisa med? eller kan man göra alla de grejerna i videon med vanguard också?

Skillnaden mellan en vanguard och serbisk är att en dervish är lägre vilket gör att den är lättare att slida med. Men jag anser att en vanguardr bättre om man ska Cruisa och köra slalom samt att den är mer livlig när man kör så.

skulle vilja sätta något nice griptape på brädan också... har sätt många andra som har satt på skitnajsiga tryck på sina vanguards. men var får man tag på dem?

sammewamme sa:
skulle vilja sätta något nice griptape på brädan också... har sätt många andra som har satt på skitnajsiga tryck på sina vanguards. men var får man tag på dem?
. Då räcker det med att du köper lite svart grepptejp så kan man hitta på egna mönster och bara klistra på.

Tillbaka
Topp