Longboard tips

Longboard tips
jhei sa:
köp inte SECTOR9 vad du än gör.
men allt annat går bra om han inte har så stora krav på o ha bästa brädan!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm vet inteom jag kan hålla med dej där. S9 är dyra jag vet men jo dem är prisvärda.
Dessvärre så har många en snevriden bild till sector9. jag hade inte tänkt att köpa en men när jag testade min Sand-Wedge så blev jag frälst. En fruktansvärt prisvärd bräda men jag kanske inte skulle köpa den till en nybörjare. Men som Todd-91 sa pröva dej fram.

Longboard tips
Bengan93 sa:
jhei sa:
köp inte SECTOR9 vad du än gör.
men allt annat går bra om han inte har så stora krav på o ha bästa brädan!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm vet inteom jag kan hålla med dej där. S9 är dyra jag vet men jo dem är prisvärda.
Dessvärre så har många en snevriden bild till sector9. jag hade inte tänkt att köpa en men när jag testade min Sand-Wedge så blev jag frälst. En fruktansvärt prisvärd bräda men jag kanske inte skulle köpa den till en nybörjare. Men som Todd-91 sa pröva dej fram.
Du vet ju uppenbarligen inte vad du pratar om.. s9's stockbrädor är så långt ifrån prisvärda man kan komma. Har du åkt på något annat än s9? Något med "riktiga" komponenter?

Longboard tips
Tja.. Jag prövade en S9 Carbon Trylam och den var ganska så nahjs, likaså de andra brädorna jag prövat.... Dock så föredrar jag andra märken så som, fibertec, kahalani, gracity osv...

Longboard tips
Tjaa! Kolla in maxeffekt.se
En grym sida med allt från separata truckar, kullager, loaded slidegloves och årets sjukt snygga loadedbrädor.
Dancern, Vanguarden, Dervishen, Pintailen och Cevichen! :D
Sen säljer dom även andra saker som t.ex energitillskott!

Kika in på http://maxeffekt.se/

Longboard tips
dom här har riktigt fina brädor till ett bra pris www.boardlife.se och en bra bräda som jag använder är slipstream The Fiberfishsoft riktigt skön bräda.

Tillbaka
Topp