Longboard

Longboard
Kachoke sa:
jonathan_chips sa:
Kachoke sa:
hade inte tänkt handla på junkyard, men alla dom där finns på en affär inne i stan här, okey. kollat på dom sidorna, men dom flesta kostar mer där, och vill helst inte lägga ut med än 2.3 på en bräda
ok, mitt förslag är isåfall att du kollar lite beggat på longboard.nu finns en del bra köp där ibland.
ska kolla där då :)
Hmm har snackat med flera som köpt Madrid och de är bra kvalle på. Kanske kan man klaga på deras Triumph truckar men allt annat men mycket bättre köp för samma pengar är Slipstream köpte min Platypus på www.top12.se Paris truckarna är helt supersköna

Longboard
Madrid är relativt B.. Har haft en madridbräda själv och den var tråkig och själlös, för någon vecka sedan så såg jag en snubbe på stan hoppa upp på sin madridbräda och den gick av på mitten ^^ men det var säkert ett måndags exemplar..

Longboard
Vill ha en svängig med mkt flex som man kan glida runt på i stan, inte så mkt downhil. Funderar på att köpa en loaded bräda, dervishen eller vanguarden.

Longboard
vanguarden har ett sjukt gung och är riktigt mysig, dervishen har jag tröttnat på utseendet för att alla mainstreamkids har den.. åker på den för att jag inte har någon annan bräda just nu, men fibretechs bambu-brädor är också sjukt mysiga, stört underskattade!

Longboard
vallasen sa:
Kachoke sa:
jonathan_chips sa:
ok, mitt förslag är isåfall att du kollar lite beggat på longboard.nu finns en del bra köp där ibland.
ska kolla där då :)
Hmm har snackat med flera som köpt Madrid och de är bra kvalle på. Kanske kan man klaga på deras Triumph truckar men allt annat men mycket bättre köp för samma pengar är Slipstream köpte min Platypus på www.top12.se Paris truckarna är helt supersköna
Sluta hiva galla över forumet. Jag beskriver ett faktum inte något som du har hört utav din bekanta som just köpt en madridbräda ifrån hollywood efter att ha rullat på en warpbräda i en sommar.

Varför ska det vara så svårt att ta in infromation ifrån människor som uppenbarligen har bättre koll? vet du ens vad bra kvalité innebär när det kommer till brädor? Visst du kan fortsätta att inbilla dig själv om att madrid, slipstream, stella och vadfan alla b-märken heter gör bra saker, your loss...

Longboard
Har för tillfället en sector 9 bräda ur cosmic serien, Rapa Nui Cosmic 2. Vill ha en lite bättre bräda ! Är sugen på en loaded bräda, vanguard el dervish.

Senast ändrad:
Longboard
Haraldg95 sa:
Har för tillfället en sector 9 bräda ur cosmic serien, Rapa Nui Cosmic 2. Vill ha en lite bättre bräda med mycket sväng! Är sugen på en loaded bräda, vanguard el dervish.
wa teh eff?
svänget har ju inte jääättemkt med brädan att göra... lossa truckarna litt och/eller köp mjukare bushings bara

Tillbaka
Topp