Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmm har snackat med flera som köpt Madrid och de är bra kvalle på. Kanske kan man klaga på deras Triumph truckar men allt annat men mycket bättre köp för samma pengar är Slipstream köpte min Platypus på www.top12.se Paris truckarna är helt superskönaKachoke sa:ska kolla där dåjonathan_chips sa:ok, mitt förslag är isåfall att du kollar lite beggat på longboard.nu finns en del bra köp där ibland.Kachoke sa:hade inte tänkt handla på junkyard, men alla dom där finns på en affär inne i stan här, okey. kollat på dom sidorna, men dom flesta kostar mer där, och vill helst inte lägga ut med än 2.3 på en bräda![]()
Sluta hiva galla över forumet. Jag beskriver ett faktum inte något som du har hört utav din bekanta som just köpt en madridbräda ifrån hollywood efter att ha rullat på en warpbräda i en sommar.vallasen sa:Hmm har snackat med flera som köpt Madrid och de är bra kvalle på. Kanske kan man klaga på deras Triumph truckar men allt annat men mycket bättre köp för samma pengar är Slipstream köpte min Platypus på www.top12.se Paris truckarna är helt superskönaKachoke sa:ska kolla där dåjonathan_chips sa:ok, mitt förslag är isåfall att du kollar lite beggat på longboard.nu finns en del bra köp där ibland.![]()
maybe baybe, skulle likagärna kunna vara en insnöad skåning? who knows. Lite irriterande är det i alla fall.theoJ sa:jonathan han gör reklam fattar du väl? xD
nej men han har propagerat för sidan i typ 6 trådar.... patheticjonathan_chips sa:maybe baybe, skulle likagärna kunna vara en insnöad skåning? who knows. Lite irriterande är det i alla fall.theoJ sa:jonathan han gör reklam fattar du väl? xD
wa teh eff?Haraldg95 sa:Har för tillfället en sector 9 bräda ur cosmic serien, Rapa Nui Cosmic 2. Vill ha en lite bättre bräda med mycket sväng! Är sugen på en loaded bräda, vanguard el dervish.