Joosefinast
Ny medlem
longboarding från Norr!
Min boyfriend har gjort en longboardfilm men orkar inte lägga upp den här bland videoklippen, så då gör jag det åt honom istället! 
tackartackar! Jo, vi är tyvärr lite för noobiga för att dra på något riktigt fett som får hakan att droppa. Men en en skön cruise hade vi iaf :Dlinder sa:Fräsht filmat och redigerat, åkningen så va det väl enbart early jumpet med tan tienen som va speciellt utstickande :D
Sen håller jag med Erik, det saknas hjälm!
Hade du dragit en switch toeside 360 så hade det ändå sett skit ut om du inte hade haft hjälm på digPetts sa:tackartackar! Jo, vi är tyvärr lite för noobiga för att dra på något riktigt fett som får hakan att droppa. Men en en skön cruise hade vi iaf :D
Asfalten är lika hård oavsett var din hjälm ligger, sjukt dålig ursäkt!Petts sa:hahah, jag tror nog att det hade varit ganska fett oavsett om vi burit hjälm eller inte. Tyvärr låg hjälmen ca 30mil söder ut den dagen
Inte ännu långsammare för fan! Du behöver fart, action och power! Tänk top gun möter rocky möter universal soldier möter fäbojäntan!Petts sa:Ingen ursäkt, mer av ett konstaterande varför inte hjälmen var på den dagen
Göttigt att höra lite kritik, kan hålla med om att vissa delar blev lite långa. Menmen, he ba å gö om en annan gång! Ska försöka fixa lite programvara så jag kan fejka slowmotionen ännu segare och lite bättre till nästa gång