longboarding från Norr!

Joosefinast

Ny medlem
longboarding från Norr!
Min boyfriend har gjort en longboardfilm men orkar inte lägga upp den här bland videoklippen, så då gör jag det åt honom istället! :)

longboarding från Norr!
Grym! 01.50 var ganska trixigt!

Vad använder han för kamera?

Ah, det stod ju på vimeon! Precis vad jag hoppades på, samma kamera som jag, fast mina filmer blir inte lika snygga :(

Senast redigerad av en moderator:
longboarding från Norr!
Fräsht filmat och redigerat, åkningen så va det väl enbart early jumpet med tan tienen som va speciellt utstickande :D

Sen håller jag med Erik, det saknas hjälm!

longboarding från Norr!
linder sa:
Fräsht filmat och redigerat, åkningen så va det väl enbart early jumpet med tan tienen som va speciellt utstickande :D

Sen håller jag med Erik, det saknas hjälm!
tackartackar! Jo, vi är tyvärr lite för noobiga för att dra på något riktigt fett som får hakan att droppa. Men en en skön cruise hade vi iaf :D

longboarding från Norr!
Petts sa:
tackartackar! Jo, vi är tyvärr lite för noobiga för att dra på något riktigt fett som får hakan att droppa. Men en en skön cruise hade vi iaf :D
Hade du dragit en switch toeside 360 så hade det ändå sett skit ut om du inte hade haft hjälm på dig ;)

longboarding från Norr!
hahah, jag tror nog att det hade varit ganska fett oavsett om vi burit hjälm eller inte. Tyvärr låg hjälmen ca 30mil söder ut den dagen

Senast ändrad:
longboarding från Norr!
Petts sa:
hahah, jag tror nog att det hade varit ganska fett oavsett om vi burit hjälm eller inte. Tyvärr låg hjälmen ca 30mil söder ut den dagen
Asfalten är lika hård oavsett var din hjälm ligger, sjukt dålig ursäkt!

Annars var väl filmen okej fram till 1 minut och sen seg som sirap. Skön bakiskänsla över sig med sin totala slöhet och apati! Snyggt filmat och sköna vinklar dock, lite mer action och fart istället för all den enformiga slowmotionskiten

longboarding från Norr!
Ingen ursäkt, mer av ett konstaterande varför inte hjälmen var på den dagen

Göttigt att höra lite kritik, kan hålla med om att vissa delar blev lite långa. Menmen, he ba å gö om en annan gång! Ska försöka fixa lite programvara så jag kan fejka slowmotionen ännu segare och lite bättre till nästa gång

longboarding från Norr!
Petts sa:
Ingen ursäkt, mer av ett konstaterande varför inte hjälmen var på den dagen

Göttigt att höra lite kritik, kan hålla med om att vissa delar blev lite långa. Menmen, he ba å gö om en annan gång! Ska försöka fixa lite programvara så jag kan fejka slowmotionen ännu segare och lite bättre till nästa gång
Inte ännu långsammare för fan! Du behöver fart, action och power! Tänk top gun möter rocky möter universal soldier möter fäbojäntan!

longboarding från Norr!
hahah, njaa hurredu. Utgångspunkten för denna edit var väl mer att fånga små detaljer, än att göra ett ösigt fartmontage. Fäbojäntan kanske får bli utgångspunkten för nästa edit då

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp