longboardtråden

• Trådstartare Trådstartare lekrot
  • Start datum Start datum
L

lekrot

Guest
longboardtråden
Mycket longboard trådar just nu.

Om vi tar och samlar allting som har att göra me longboards här skulle allt bli mkt lättare tror jag.

Tips på vad man kan posta:

- Brädtips
- Nybörjarfrågor
- Tips på sköna backar runtom i sverige
- Filmer/kort på när man åker
- Bra longboardbutiker
m.m.
Detta ska alltså bli den ultimata tråden där allt om longboard ska finnas.

longboardtråden
OMG! ...

Visst denna posten är sjukt offtopic... Men hur fan hade du tänkt att det skulle gå att hitta något överhuvutaget i denna tråden?

Mena om folk postar allt och allting så måste ju dom som letar efter nybörjarfrågorna kolla i allt annat och detta kommer bara bli en 14153252 sidors lång upprepning... :S

SMART DÄR...

En ny Forums kategori är däremot vad som behövs...

edit: det enda som skulle bli lättare skulle vara att hitta alla trådar som inte handlar om longboard... då longboard trådarna blir färre... men denna skulle bli så sjukt stor att den skulle va opraktisk.

Senast ändrad:
longboardtråden
Jag tycker att alla som postar massa longboardtrådar kan söka sig till longboard.eu och sitta där i deras forum. Kan lova er alla longboardnybörjare att de folk som sitter där har mycket mer kundskap om olika brädor än någon härinne på freeride.

longboardtråden
linder sa:
OMG! ...

Visst denna posten är sjukt offtopic... Men hur fan hade du tänkt att det skulle gå att hitta något överhuvutaget i denna tråden?

Mena om folk postar allt och allting så måste ju dom som letar efter nybörjarfrågorna kolla i allt annat och detta kommer bara bli en 14153252 sidors lång upprepning... :S

SMART DÄR...

En ny Forums kategori är däremot vad som behövs...

edit: det enda som skulle bli lättare skulle vara att hitta alla trådar som inte handlar om longboard... då longboard trådarna blir färre... men denna skulle bli så sjukt stor att den skulle va opraktisk.
jag tycker det låter ganska bra, ge det ett försök.
Det blir ju knappast bättre av att skit ner tråden.

longboardtråden
TheFibretech sa:
jonathan-o sa:
TheFibretech sa:
jag har en fibretec 720, altså väldigt kort bräda. skulle Big Zigs 75mm hjul bli för stort?
För stort vet jag inte men varför ska du ha 75mm hjul till en slalombräda?
jag andvänder den som en vanlig bräda och det är skööönt med stora hjul. lite baggy hjul lixom :P
k, tror faktiskt att det kommer bli oskönt med så stora hjul på en så liten bräda. Du kommer tappa mycket känsla men fortfarande vara ostabil.. :/ Den kanske kommer accelerera lite snabbare thats it. Vad har du för size på hjulen nu?

longboardtråden
TheFibretech sa:
jonathan-o sa:
TheFibretech sa:
jag har en fibretec 720, altså väldigt kort bräda. skulle Big Zigs 75mm hjul bli för stort?
För stort vet jag inte men varför ska du ha 75mm hjul till en slalombräda?
jag andvänder den som en vanlig bräda och det är skööönt med stora hjul. lite baggy hjul lixom :P
Skulle verkligen rekommendera att du kör på ZigZags istället! Bigzigs känns lite väl stora för den brädan...

longboardtråden
longboardtråden
nån som har något tips om en longboard för nybörjare? helst inte över 1000 kr.
tack å hej leverpastej

longboardtråden
SLIPSTREAM FTW

btw det är svenskt va?

En sådan har jag, slipstream pinstripe

pinstripe1.jpg

pinstripe2.jpg

logoSlipstream.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp