look bindningar?

look bindningar?
Lima-ko sa:
Tips 1: Använd sökfunktion, då fann jag bl a dessa trådar https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=1128521616
Tips 2: Definera bäst för dig, är det lättast, snyggast, dyrast, hållbarast etc.?
när jag trycker på länken kommer det inte fram nånting bara sökfunktioen

och jag tänkte eftersom det kommer snack om look bindningar så fort någon skapar en "vad ska ajg ha för bindning" tråd så tänkte jag att folk kunde lista här vilka som är bäst för park och puder eftersom där är det mest frågor kring bindningar. så det e inte vad som passar mig utan vad som passar alla generellt.:D

look bindningar?
Då tycker jag att du ska ändra både din rubrik och förklaring så detta blir mer självklart.
Sen tycker jag personligen att det inte finns någon bindning som är bäst, eller skida osv. Jag menar vem ska avgöra det, det beror ju helt på vad man är ute efter.

look bindningar?
Fan håll er till ämnet^^ :)

Jag kör själv på look px 12 jib och den är riktigt bra. Jag har inte så mer erfarenhet av park bindningar men denna är sjukt bra. Håller och är stabil.

look bindningar?
Precis som Lima-ko säger så är det ju väldigt personligt och en bindning som passar mig som handsken kan lika gärna vara farlig för andra...

Vill du att folk ska lista de Look/rossibindningar som finns eller alla bindningar?

Tillbaka
Topp