Look Pivot 12 Racing black

alla lookbindningar är bra, det beror ju på vem de är ämnade till.
ett par look p10 till hugo harrison är nog inte speciellt bra, lika lite som ett par p18 är bra till nisse nissesson 11 år gammal och 45 kg.

däremot så är p12 racing en bindning helt i metall vilket är bra, egentligen samma bindning som p18 fast med en mjukare fjäder.

edit: efter samspråk med min gode vän johan har vi kommit fram till att p12 racing förmodligen är en jr bindning som därför inte passar sr pjäxor, har andra din mått.

Senast ändrad:
Det finns vad jag vet inga bindningar som går till 12 med "junior norm" (på engelska alltså, och ingen orddelning). Juniorstandarden används bara på bindningar med din upp till 5 eller nåt sånt, dvs riktigt små bindningar.

Look har en juniorracingbindning som är av samma konstruktion som FKS155/185, fast med fjäder till 12. Men det här är väl en bindning utan roto-bakdel? Hur som helst så är det en bra bindning och den passar vanliga pjuck.

Lima-ko sa:
alla lookbindningar är bra, det beror ju på vem de är ämnade till.
ett par look p10 till hugo harrison är nog inte speciellt bra, lika lite som ett par p18 är bra till nisse nissesson 11 år gammal och 45 kg.

däremot så är p12 racing en bindning helt i metall vilket är bra, egentligen samma bindning som p18 fast med en mjukare fjäder.

edit: efter samspråk med min gode vän johan har vi kommit fram till att p12 racing förmodligen är en jr bindning som därför inte passar sr pjäxor, har andra din mått.
ok

Tillbaka
Topp