PatricAndersson
Ny medlem
Look Pivot 12 Racing black
Hejsan, någon som vet om look pivot racing är bra ? =)
okLima-ko sa:alla lookbindningar är bra, det beror ju på vem de är ämnade till.
ett par look p10 till hugo harrison är nog inte speciellt bra, lika lite som ett par p18 är bra till nisse nissesson 11 år gammal och 45 kg.
däremot så är p12 racing en bindning helt i metall vilket är bra, egentligen samma bindning som p18 fast med en mjukare fjäder.
edit: efter samspråk med min gode vän johan har vi kommit fram till att p12 racing förmodligen är en jr bindning som därför inte passar sr pjäxor, har andra din mått.