Lördags godis (Fields)

Lördags godis (Fields)
Varför inte ladda upp den som film så man kan se den direkt?

Lördags godis (Fields)
Så Jävla Fucking Bra Året Film Hittils! Vilken Glädje Ojojoj Pumpar Sönder Alla Andra Kungsberget Filmer Rejält!!! Sinsyk...

Lördags godis (Fields)
Fett nice film!! skojig å titta på!

Hahaha Ekdahl känn dig ägd! =)

Synd bara på kvallan...

Lördags godis (Fields)
HAHAHAA EEEEKDDAAAAHL vart ääägd

gillade miljonärens lilla feature också;)

gryym film grabbar! enorm glädje igenom hela filmen, roliga ideer med texter å övergångar.. grymt roligt allting! UNDERBART

SKITBRA helt enkelt:D

Lördags godis (Fields)
för det första. rasta films vart fan är reggae'n ? det där skiten har ni hittat på abslute reggae....

lägg upp den i bättre kvalitet, det förbättrar den nog jävligt mycket.

dom kortfilmer jag sett ni redigera har varit mkt bättre dettta känns som ett hopkast. för timing kan ju vara svårt samtidigt till sådan här musik men samtidigt så känns de knappt som ni försökt

redigerad för eget bruk ? en del klipp behövde inte vara med

OBS. våran film är inte skitbra den hlr

Senast ändrad:
Lördags godis (Fields)
nleek sa:
för det första. rasta films vart fan är reggae'n ? det där skiten har ni hittat på abslute....

lägg upp den i bättre kvalitet, det förbättrar den nog jävligt mycket.

dom kortfilmer jag sett ni redigera har varit mkt bättre dettta känns som ett hopkast. för timing kan ju vara svårt samtidigt till sådan här musik men samtidigt så känns de knappt som ni försökt

redigerad för eget bruk ? en del klipp behövde inte vara med

OBS. våran film är inte skitbra den hlr
1. Det är reggae jag är säker,Tro mig. Kom hem till mig ska du få se : ) För jag har ju iTunes då står genren på låten man lyssnar du kan tanka det gratis här: http://www.apple.com/search/?q=iTunes

2. Den datorn jag redigerade på hade knappt 200 MB ledigt diskutrymme när jag skulle spara. Så jag sparade del för del ihögsta möjliga kvalité. Sen skickade över till en annan dator. Klippte ihop alla delar och sparde i HÖGSTA.

Jag var medveten om att det inte skulle bli så nice, men det duger.

3. Kort filmer brukar bli lite finare eftersom man inte behöver hålla på lika länge.

4. Vilka klipp t.ex?
Jag vela ha med alla klipp som var roliga iaf. Det är det jag vill visa,Glädjen.

5. Vi hade iaf DV-kamera i första filmen,Hehe.

/ae

Lördags godis (Fields)
illa att du spara 2ggr, men våran första film ser jag hellre än denna , just nu iaf för kvalitet är nästan lika kass i båda

du verkar iaf inte vara inbiten reggae fan.... om du kallar detta reggae

Itunes hahahahahaah lita på dom du

Senast ändrad:
Lördags godis (Fields)
nleek sa:
illa att du spara 2ggr, men våran första film ser jag hellre än denna , just nu iaf för kvalitet är nästan lika kass i båda

du verkar iaf inte vara inbiten reggae fan.... om du kallar detta reggae

Itunes hahahahahaah lita på dom du
Som sagt ja. Nästan? Vilken är kassast?

Vad är reggae i dina öron? Hur många låtar OCH vilka ska man ha för att va reggae nisse då?

Ja iTunes är ett fint program. Gillar ikonen.

Lördags godis (Fields)
exakt. det stog att Nas var goth, o det är väll det han sjunger?

EDIT: lördagsgodis är ett ord.

EDIT 2: när fan kommer det upp så man kan se filmen direkt på länken? Orkar inte ladda hem den.

Senast ändrad:
Lördags godis (Fields)
Håller med om att bättre kvalitet säkerligen hade gjort filmen ännu mycket bättre. Tycker ändå att den var rätt skön, dock var det ganska ofta filmat i dåligt väder vilket drar ner suget och glädjen lite grann. Sedan var det också lite för mycket fisheye för min smak. Sedan hade jag faktiskt också förväntat mig lite bättre reggaemusik :) Hursomhelst, var filmen skön!

Klippen under eftertexterna var sjukt roliga :)

Lördags godis (Fields)
nleek sa:
jovisst det kan jag också hålla med om. men endå är den att det är inte alltid redigeringen som betyder allting. jovisst är det fett nice med en sjukt cleant redigerad film.

men den här filmen var ju skön endå ? och det beror ju på skidglädjen som dem visar upp tillsammans med ett par fina glada låtar. det är det jag iallafall tycker gör filmen helt sjukt skön .

peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp