lucky luke vs spiderman

lucky luke vs spiderman
Huggybear sa:
svårt o säga. spiderman är överskattad enligt mig, han skjuter lite nät o det har väll ingen dött av? lucky luke däremot skjuter snabbt som fan o rida kan han också. men samtidigt som han skjuter snabbare än sin egen skugga så är det ju svårt o veta om han alltid träffar? tror dessutom vi måste väga in andra faktorer som omgivningen. var befinner sig spiderman och luke när dom möts? är det i vilda västern har lucky luke ett klart övertag, spiderman kommer att löka sönder i sin tajta kroppsstrumpa. men säg att det händer i en storstad. då kommer lucky luke skita på sig när han ser en bil för första gången. jag tror att det är en 50-50 fight faktiskt, där dagsformen, inställningen och modet avgör.
haha så sant

lucky luke vs spiderman
Nu kommer det en annan fight eftersom jag anser att alla hära har har kommit fram till att Lucky Luke är bättre än vad Spiderman är.

nu har jag en till fight en kanske inte är en riktig superhjälte men svensk och den andra är väl mera ett monster men här är.. kan vara giganternas kamp

PIPPI LÅNGSTRUMP VS HULKEN!!!

värt att disskuteras jag anser att pippi kommer få hulken att bryta ihop eftersom ingen vet hur stark hon är eftersom hon aldrig gjort nån illa med sin styrka...så mina pengar går till PIPPi

/ k

lucky luke vs spiderman
Well, en fight som jag undrat över enda sen jag va 6 år gammal och hade hela heman-samlingen och min polare hade skeletor och hans borg:

HEMAN vs SKELETOR

Känn på den. Kultstatus?

ps. denna är endast för medlemmar som är 25+ och va med på den koola tiden och vet vad jag menar.

lucky luke vs spiderman
Jag har svaret =

Man kan inte göra nått snabbaren en sin egen skugga för att då skulle allt annat (materia och energi) omvandlas och sätta sig på den som gör det. Så om luke skulle göra nått snabbare än sin egen skugga skulle spiderman försvinna och bli en del av luke. (E=m*c^2) Natur 4ever :D
Man kan inte röra sig i ljusets hastighet eller snabbare. sry. Svar på klagomål överlämnar jag till min käre vän och grundare till iden Albert Einstein
så allt ni säger är bara skit =) !
hahah !

Senast ändrad:
lucky luke vs spiderman
Spiderman är superbra på att träffa, han kastar upp ett spelkort i luften och skjuter av det på mitten.

lucky luke vs spiderman
känns osm att freeride behöver en fysiklektion!!!!!!!!!!!!!!!! om luke drar snabbare än ljusets hastighet borde han teoretiskt sett dra snabbare än sin skugga... tror ändå att bamse kommer in och avgör, den som har rätt motiv vinner alltid!

lucky luke vs spiderman
ErikAndersson sa:
Jag har svaret =

Man kan inte göra nått snabbaren en sin egen skugga för att då skulle allt annat (materia och energi) omvandlas och sätta sig på den som gör det. Så om luke skulle göra nått snabbare än sin egen skugga skulle spiderman försvinna och bli en del av luke. (E=m*c^2) Natur 4ever :D
Man kan inte röra sig i ljusets hastighet eller snabbare. sry. Svar på klagomål överlämnar jag till min käre vän och grundare till iden Albert Einstein
hahah !
folk har faktiskt fått partiklar att röra sig snabbare än ljusets hastighet ska försöka hitta länk..

lucky luke vs spiderman
hyllengren sa:
ErikAndersson sa:
Jag har svaret =

hahah !
folk har faktiskt fått partiklar att röra sig snabbare än ljusets hastighet ska försöka hitta länk..
http://www.cbc.ca/health/story/2000/07/20/speedlight000720.html

lucky luke vs spiderman
ErikAndersson sa:
Jag har svaret =

hahah !
mm precis. för man kan ju skjuta ut superstarka spindelnät ur handleden och svinga sig runt genom staden hängandes i detta nät.

lucky luke vs spiderman
haha bra erik andersson som ger stöd till min teori! sanningen är att jag har börjar fått fler efterhängare på min teori om att lucky luke igentligen är superhjältarnas superhjälte!

men dom som skriver att det har att göra med miljon och liknande har ju förmodligen aldrig sett en lucky luke film. då han gör allt snabbare än sin egen skugga alltså ´snabbare en ljuset! så spelar det ingen roll om spiderman smyger omkring för att ta han i en stor stad för då han skjuter så går tiden tillbaka rent teoretisk och allt står stilla. även spiderman gott folk! och om all materia upphör och blir en del av lucky luke så kanske han kan sno krafterna från dom han dödar då de blir en del av honom? alltså kanske han skjuter spindelnät efter mötet med spiderman?

det här är nog en gåta som tecknaren lämnat till framtiden att inse och lösa

Tillbaka
Topp