Luleå-Engelberg 1/12

MartinMarkus

Ny medlem
Luleå-Engelberg 1/12
Hej!
Vi är två grabbar från Luleå som ska bila ner i en husbil mot Schweiz 1/12(Datumet är inte helt spikat), närmare bestämt Engelberg. Det finns 4 platser över så ska du/ni ner åt samma håll eller bara vill åka en bit så är ni välkomna att åka med.

Dem enda kriterierna för att få åka med är att du är med och betalar bensinpengar och är en skön kille eller tjej. körkort är ett stort plus! Är du sugen så pm:a eller skriv här snarast.

Med vänliga hälsningar Markus och Martin.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp