Lya i Chamonix

jeppeplutt

Ny medlem
Lya i Chamonix
Finns det några trevliga människor där ute som är intresserade av boende i Chamonix i vinter? Vi har eventuellt lite platser över i en lägenhet i Sud. Gäller speciellt tiden december till slutet av januari, men kanske hela säsongen. Om intresse finnes så är det bara att hojta till.
 
Lya i Chamonix
Tja!
Tänkte dra neråt några veckor över nyår. Finns det en eller kanske två platser ledigt då?
Är väldigt intresserad. Jag gjorde förra säsongen i Whistler så jag tänkte prova alperna nu.
Hör gärna av er så snart som möjligt så jag kan boka biljetter.
MVH Fredrik
fraxen82@hotmail.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp