lyssna på freestyle när man åker bräda

Tja, låtar som Fantasi, Rider omkring och Vill ha dig kanske är den ultimata tvärplanksmusiken...

Själv åker jag skidor och föredrar Hellacopters.

/da big O

Man måste ha hörlurar som sluter tätt, annars blir det för mycket vindbrus för att man ska kunna höra något. Annars funkar det bra och är skönt om man åker ensam en dag.

METALLICA!
asskönt flyt...Om du vill slippa vindbrus kan du ju ha hörlurarna innanför mössan, men då kanske coolheten försvinner...
//jacob

hmm..kanske "run to the hills" med Iron Maiden, lr "if I could fly" med Helloween. testa en gång att lyssna på Manu Chau å d funka faktiskt jävligt bra. hellacopters funkar oxå bra lixom kent, lasse winnerbäck, bob marley å nåt italienskt band som ja int minns namnet på. undrar om d finns nån hjälm me inbyggda hörlurar. när man kör med hjälm måst man annars använda snäckor å d blir lit väl brusit på grund av vind å höga hastigheter.

Jo, det är ju senaste trenden :)
Jon Olsson, Forum teamet, OS-pipe osv...

Man behöver kanske inte ens musik i dom, räcker väl att ha dom så man är trend-rätt? :)
Låter iofs lite osocialt tycker jag... men om man traskar upp å ner i pipen en hel dag är det säkert trevligt...

Lite slappt musik eller Iron Maiden, Hellacopters, Satanic Surfers å sånt skulle jag kunna tänka mig glider ner som en liter matolja...

Nej det har jag inte provat. Inte ens kommit på tanken.
Har dock haft vissa funderingar på att åka med en pinne inkörd in genom ena örat och ut genom andra. Någon av er som provat?

//arc

Inte visst jag att dagens kids lyssnade på Freestyle, trodde det var i gulligputtigaste laget för en brädåkare. Men för sjutton, bara man kör med lurar kan väl var och en få lyssna på vad de vill. Är antagligen helt OK att softa till Freestyle. Vill du tuffa till dig lite kan du ju alltid prova med Noice!

Skojsig Påsk! / MM

Det verkar va rätt många som lyssnar och åker..
men ska ni lyssna så lyssna inte på mora nisse....
om ni inte hört han så låt bli.... det låter förjävligt...
man blir illamående och... ja ta nått vettigare band..
själv föredrar jag satanic surfers..

NJA det vet jag inte men om man åker skidor så ska man lyssna på "pennywise" med (fuck authority) eller "motley crue" med (kick start my heart)

<lyssna på sådan musik som passar den åkningen som du har för tillfället. Jag åke en del med freestyle förut och hade då ett band (ja det var faktiskt ett band) med soft typ surf musik på ena sidan och hard core / punk på andra sidan. då var det bara att byta sida när man kom in i parken efter ett puder åk =)

hmmm.. ni som kor me snackor o d blir vindbrus tejpa igen dem!! o for allt i varden prova LOK star nedfor nagonting vaalidigt svart....klockren adrenalin pump!

Kan tänka mig att Koss "The plugg" funkar bra. Att tejpa igen öronen är nog annars också en bra id´e. När man åker bräda ska man lyssna på "Vårstämning" med The Pinks

håller med jakob o dela???. men jag vill gå längre. kör lite SlipKnoT, American Head Charge, Disturbed. vad som hellst som får igång dig. nu nämnde jag bara sånt som jag går igång på...körde med SLipKnoT i Björnrikes funpark, fan vad jag slog mig. men laddade gjorde jag...

Tillbaka
Topp