Mad-trix eller 1080???

Shota

Ny medlem
Mad-trix eller 1080???
Vilka skidor ska man välja om man e medelbra på att åka???Har hört att mad-trix e lite tunga har kollat på 1080 dom är hyffsat tunga.Vilka ska man VÄLJA??????ska köpa nya nästa år.har också funderat på atomic tweak men snälla svara!!!!!

Mad-trix eller 1080???
nej, teneighty är bättre i offpist, har provat flera dagar själv. Dom är dyrare och bättre det är respekt med teneighty, dom är as snygga!!! och bra, köp dom!!!

/scoon

Mad-trix eller 1080???
lyssna noga, 1. mad trix suger, o de finns bara gamla moddeler på stdiem, 1080 e mycket bättre allrounf skida, mad trixen går kanppt o åka på,
1080, e lättare, bra i isig pist, bar i offpist etcetc, köp dne, har haft båpde, tro mig

Mad-trix eller 1080???
1080 rular
Jag har åkt på alla tre, sämst är mad-trixen, sen
kommer tweaken som inte är något speciella på något
sätt. 1080 är lättåkt, rolig och stabil. (jag har såna)
jag bor i åre om det hjälper, jag åker väldigt mycket så
jag vet.

Mad-trix eller 1080???
-andreas_n
om mad trix är så j**** dåliga att det knappt går att åka på dem måste jon vara helt sanslöst bra.

Jag röstar för mad trix!

Mad-trix eller 1080???
Det tycker jag du ska känna efter själv. Du vet väl ungefär hur du vill ha skidorna elr?? För om du nu köper ett par skidor nån rekomenderar dig o du inte alls trivs med dom vad ska du då göra?? Det är helt o hållet ditt beslut.

Mad-trix eller 1080???
mad trix e asbra, har inte kört på 1080 så jag kan inte jämföra... men jag tror att 1080 e battre. vet inte

Mad-trix eller 1080???
lätt 1080. Bättre på allt! Verkar passa dig bättre också.

Dessutom är det rätt larvigt att alla ska tycka att mad_trixen är sååå grymma. Det är ju bara för att Jon Olsson kör på dom. Skulle jan inte köra dom skulle ingen hypa dom. Att han har dom och kör bra på dom betyder ju inte att de passar alla, framförallt inte den lite sämre åkaren. Jon är ju en riktigt duktig skidåkare och har skidor därefter.

Mad-trix eller 1080???
Tycker det verkar så löjligt det här.
Folk försöker ju bara lyfta fram skidorna de själva kör på..

Själv skulle jag köpt madtrix, med tanke på att den finns väldigt billigt på stadium nu. (2499:-)om du nu inte är ute efter mojon?

Har testat båda skidorna i parken, pisten och offpisten.
testade madtrix 172 cm, 1080 171 och 181. Båda skidorna var jävligt sköna. i parken funkade 1080 (171) mycket trevligt, dock var madtrixen skönare i pudret. 1080 181cm var lite längre och kändes då lite klumpigare, men att ligga och carva med funkade den hyfsat ok. men det är väl inte därför man köper en twintip skida?

Är du ute efter varierad skidåkning rekomenderar jag mad trixen. Den funkade bra i det mesta.

Ska du bosätta dig i parken är det 1080 som gäller.

Åkarens vikt 70 kg.
Längd 180cm.

Mad-trix eller 1080???
jag har mad trix... det är en bra allroundskida men den är nog inte precis den bästa i parken... eller jag vet inte

Tillbaka
Topp