Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har kollat upp en del om det har som Lib Tech har börjat med.
Är det nån som har nån info om dom, hur dom är att åka på?
Det vekar ju funka för deras team, kul med nått nytt!!
Har prövat brädan en dag i Jackson Hole, de har även ett par skidor i Nordamerika som min polare körde på hela vintern. Jag körde den på mjukt underlag, både i pisten och lite utanför, i pisten känns det annorlunda, på ett bra sätt. Jfr en brödkniv utan tänder med en med tänder.