Magne-traction?

Akelin

Ny medlem
Magne-traction?
Hej!

Har kollat upp en del om det har som Lib Tech har börjat med.
Är det nån som har nån info om dom, hur dom är att åka på?
Det vekar ju funka för deras team, kul med nått nytt!!

Fridens liljor!
 
Magne-traction?
Oj, det där var annorlunda. Såg konceptet på deras skidor också, kan det verkligen vara bra?
Häftigt med nytänkande, skulle vara roligt att prova!

Roger
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp