Make it happen railjam tour Huddinge 29/9

Riktigt dåligt väder idag... regn å skit! men de ska inte stoppa oss! vi kommer ta dit lite tält att stå under så de inte blir blött.. =)

kommer bli galet!

snart bär det av, utanför mej så äre bara litre disigt just nu o ja bor 500 meter från eventet så är sånt väder där nu. men snart ska ja dit o bygga......
alla ska komma ingen ska fan banga ut om vädret ser lite nedlåtande ut!

asså alla!

kom inte de kmr va asjobbit me de dåliga vädret, asså de e ingen ide att komma om ni har längre än 30 min att ta sig dit !

äsch .. töntigt om man inte kommer bara för att det droppar lite ....

haha ! har ni inte varit i åre?! där är ju sånt här väder typ hela tiden.. men ja tycker de är mys med regn.. höhö

eller okej... nu kan jag väl hålla med om att det regnar.. :)

hehe

jag skulle köra soldansen igår men jag var lite rund under fötterna så det blev regndansen. därav det dåliga vädret. sorrryyyyyyy

doggge@fr komm 1:a jag komm tvåa och patrik fernström komm 3a i skid klassen

felix vann jonathan linde komm 2:a och adam hermansson komm 3:a i snowboard klassen

danyelle van evelina komm 2:a och nån snowboard tjej som hette cicilia komm 3:a i tjej klassen.

MartinAgerstig sa:

felix vann jonathan linde komm 2:a och adam hermansson komm 3:a i snowboard klassen

danyelle van evelina komm 2:a och nån snowboard tjej som hette cicilia komm 3:a i tjej klassen.
Men kör inte du snowboard?

Hur mycket folk var det och vilka rails fanns på plats?

det fanns en 8 meters box från förra årets winterjam som är i 2 delar o va då byggda som en updown box, sen fanns en 3 meters box från northern rails, en "U-box" typ som man fick rätt skön höjd av på, en stund körde vi bonktunna, sedan möblerade vi om railsen lite:) vad naajs o as lerigt:) så ska ett railjam va!

Grymt kul ! Ni lyckades igen!! :) tack tack!

Ingen som vill köpa Skullcandy lurar? :P

låter som ett lyckat event..tråkigt att jag inte kunde komma:) blev anton jansson invitational här istället:P

Senast ändrad:
MartinAgerstig sa:

...Och jag, som fann bästa bail priset :)
Ska lägga upp filmen om nån vecka i min sida, störtsköna killar å tjejer, grymma rails.
Och några no-foot rails från mig! Det kommer bli kul att se på Feeride TV!

eEVEZ sa:
Tweakmaster sa:
eEVEZ sa:
mjaauuu fett kul kväll!

lite wack prisutdelning bara hhehe (:
det skulle varit bättre om vi hade domare...
jaa faktiskt, tyckte att simon ericsson skulle fått lite mer cred. sen för övrigt är det lite weird att folk som typ äter hamburgare vinner. men men whatever (:
Så sant så sant.. men grejjen är den att de är åkarnas event.. hade nån velat vara dommare så visst! då hade vi kört så.. men jag tyckte att de vart fel också.. vissa som shreddade sjuukt fick inte pris å fotografen fick en skejt lixom... aja man åker inte för att vinna! man åker för att ha roligt.
jag hade iallfall gaaalet roligt!! hoppas ni hade det också

nästa år ska de bli seriösare prisutdelningar! lovar.. så klandra inte oss på make it happen crew.. ni kunde lika gärna dömt och fixat allt sånt. det är er tävling.. inte min eller zakis liksom!

all cred till er som körde fett och er som hade roligt!
extra stort tack till andreas mamma och andreas och patrik och alla andra som va me och gjorde dethär möjligt! jag hade en toppenkväll. skön stämning och asroligt folk! hoppas de blir nått mer i huddinge!

peace n' love
/jeppenator

Snödjup

Tillbaka
Topp