Make it happen railjam tour Huddinge 29/9

Tweakmaster sa:
porky sa:
railsen är inte bestämt exakt nu men kommer komma en uppdatering på det så snarast som möjligt, hör fortfarande med florren om rails.
linus stevrin skulle fråga parkbyggaren om vi får låna så blire rails därifrån ska han fan ha lite creds alltså.
ja har ju redab frågat ju, men har inte fått svar ännu
ring andreas, RING. folk svarar aldrig på mail

Huggybear sa:
Tweakmaster sa:
porky sa:
railsen är inte bestämt exakt nu men kommer komma en uppdatering på det så snarast som möjligt, hör fortfarande med florren om rails.
linus stevrin skulle fråga parkbyggaren om vi får låna så blire rails därifrån ska han fan ha lite creds alltså.
ja har ju redab frågat ju, men har inte fått svar ännu
ring andreas, RING. folk svarar aldrig på mail
jo jag har fått svar men han ville bara ha lite mer info...

porky sa:
Soderpundarn sa:
KristofferH sa:
Finns det något typ scandic hotell i närheten? :)
Det finns i sthlm 20 min därifrån typ. Men är inte helt säker i huddinge men skulle inte tro att det finns något scandic.
ja har bott i huddinge sen ja va 5 o ja har aldrig sett nått hotell överhuvudtaget i huddinge men som pundarn sa, i sthlm 15 min med tåg därifrån ska det finnas
de finns ett scandic i kungens kurva, tar 10 min med buss

andreas berätta nyss att dom har fått låna flottsbros raka box! den som fanns på winterjam vill säga, inte den andra. däremot har dom fått låna hela och inte bara den lilla biten som fanns uppe i flottsbro i vintras.

Tyckte mig ha läst i tidigare inlägg att det skulle finnas en u-box?

aa en 4 meters ubox o ett bonk förmodligen en till box på 3 meter så vi kan bygga om o ställa som vi vill.

typiskt kumla bor att lägga en sån kommentar ;), jag tycker däremot att boxarna dem kmr att ha är super!

palla. det ska regna på lördag. det är nog bäst att ingen kommer...

Make it happen verkar ha oflyt med vädret.. hehe.. men man kan ju kanske säga att de kommer bli nice ändå.

men shit. jag vill ju bara slippa köer! o nu var jag tvungen o säga det rakt ut för att ni ska förstå. herregud...

Jag har ett 3-metersrail som ni kan få låna om ni kör det själva, det står i långhundra utanför knivsta, lite kort, men men... Det är riktigt byggt etc.

Jeppenator ringde precis och tyckte vi skulle filma för freeride.tv och jag ska själv tyvärr på svensexa på lördagen, men om ni som filmar på plats lämnar band så klipper vi ihop ngt grymt till ftv! sverigetomten? =)

Mvh David

asså vem e denna sverigetomte??? kan inte han köra ut en julkapp i förväg i from av typ hammarns räcke?? vore snällt av dig tomten !

David_Kvart sa:
Jag har ett 3-metersrail som ni kan få låna om ni kör det själva, det står i långhundra utanför knivsta, lite kort, men men... Det är riktigt byggt etc.

Jeppenator ringde precis och tyckte vi skulle filma för freeride.tv och jag ska själv tyvärr på svensexa på lördagen, men om ni som filmar på plats lämnar band så klipper vi ihop ngt grymt till ftv! sverigetomten? =)

Mvh David
Vi ska film så mycket va kan och hinner med.. skickar in efter.

Jag ska både filma och raila, jag kan försöka hämta davids rail om jag har tid.
Nu som jag är på hemmaplan ska jag försöka vara extra shysst så en extra rail KAN komma.

Jag ska hjälpa så gott jag kan.

Som sagt, jag har ett RAIL att låna ut om någon kan hämta det, du behöver en pickup eller släpvagn eftersom railet är stabilt och cirka 3 meter långt i järn, cirka en meter högt, egentligen byggt för att byggas ner i snö, om du lånar det till huddinge jamet så får du låna det hela hösten. det befinner sig cirka två mil öster om arlanda. ring mig om du vill hämta, 0730455912

Tillbaka
Topp