Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ring andreas, RING. folk svarar aldrig på mailTweakmaster sa:ja har ju redab frågat ju, men har inte fått svar ännuporky sa:railsen är inte bestämt exakt nu men kommer komma en uppdatering på det så snarast som möjligt, hör fortfarande med florren om rails.
linus stevrin skulle fråga parkbyggaren om vi får låna så blire rails därifrån ska han fan ha lite creds alltså.
jo jag har fått svar men han ville bara ha lite mer info...Huggybear sa:ring andreas, RING. folk svarar aldrig på mailTweakmaster sa:ja har ju redab frågat ju, men har inte fått svar ännuporky sa:railsen är inte bestämt exakt nu men kommer komma en uppdatering på det så snarast som möjligt, hör fortfarande med florren om rails.
linus stevrin skulle fråga parkbyggaren om vi får låna så blire rails därifrån ska han fan ha lite creds alltså.
NAJZLindhee sa:Vi kommer filma så den här gången kommer de komma film!
de finns ett scandic i kungens kurva, tar 10 min med bussporky sa:ja har bott i huddinge sen ja va 5 o ja har aldrig sett nått hotell överhuvudtaget i huddinge men som pundarn sa, i sthlm 15 min med tåg därifrån ska det finnasSoderpundarn sa:Det finns i sthlm 20 min därifrån typ. Men är inte helt säker i huddinge men skulle inte tro att det finns något scandic.KristofferH sa:Finns det något typ scandic hotell i närheten?![]()
kanskeporky sa:ska testa flippa upp, för lixom ja är ju helt flippad;;D
hahaha
MEN OM DU FIXAR ETT RAIL DIT SÅ HAR VI ETT RAIL. kanske inte så lätt o trolla fram allting, för man kan ju inte få allt i livet!eller?Ryding sa:MEN JAG VILL HA RAILSinte boxar boxar är bajs
Men shit! Här va vi gladaHuggybear sa:palla. det ska regna på lördag. det är nog bäst att ingen kommer...
han verkar väl snarare vara netiv ??Einar_Lindgren sa:Men shit! Här va vi gladaHuggybear sa:palla. det ska regna på lördag. det är nog bäst att ingen kommer...
pressimist skulle jag sägatorbjorn_ohlin sa:han verkar väl snarare vara netiv ??Einar_Lindgren sa:Men shit! Här va vi gladaHuggybear sa:palla. det ska regna på lördag. det är nog bäst att ingen kommer...
Sluta upp med de där.. du kan såra folk.. kolla nu på SverigeTomten, han e ledsen.Huggybear sa:men shit. jag vill ju bara slippa köer! o nu var jag tvungen o säga det rakt ut för att ni ska förstå. herregud...
aa sant, shit, shit. sorryLindhee sa:Sluta upp med de där.. du kan såra folk.. kolla nu på SverigeTomten, han e ledsen.Huggybear sa:men shit. jag vill ju bara slippa köer! o nu var jag tvungen o säga det rakt ut för att ni ska förstå. herregud...
Vi ska film så mycket va kan och hinner med.. skickar in efter.David_Kvart sa:Jag har ett 3-metersrail som ni kan få låna om ni kör det själva, det står i långhundra utanför knivsta, lite kort, men men... Det är riktigt byggt etc.
Jeppenator ringde precis och tyckte vi skulle filma för freeride.tv och jag ska själv tyvärr på svensexa på lördagen, men om ni som filmar på plats lämnar band så klipper vi ihop ngt grymt till ftv! sverigetomten? =)
Mvh David