Make it happen railjam tour Huddinge 29/9

jeppenator

Aktiv medlem
Nu är de dax för alla skidsugna stockholmare.. turen har äntligen kommit till er!

2659.jpg

den 29 september klockan 15:00 smäller det! då ska de åkas av!
detta blir inte bara ett railjam utan även ett dubbelt födelsedagskalas! både för mig själv som fyller 18 och för redbull bilen som firar 50 år!
så alla ni skidsugna ta er dit! dethär kommer bli årets event!

Arrangören som gör detta Jam möjligt är:
Andreas Jacobsson
Patrik Fernström

Platsen för detta jam kommer att vara bakom Huddinge Gymnasiet vid tennisplanerna, och de kommer hämtas snö från 2 ishallar! alla som har armar och ben får gärna hjälpa till med detta då Andreas och Patrik redan gjort tillräckligt, dom är bara människor! så ju fler som hjälper till desto bättre!
Karta till Huddinge Gymnasiet
62rqcec.jpg

Vägbeskrivning:
Ta pendeltåget från Sthlm C mot södertälje, gå av vid
Huddinge, sen tar man bussen 742 mot Östra skågos.

Zaki Khan och Redbull bilen finns så klart på plats som vanligt och spelar sjysst musik, grillar käk åt åkarna och delar ut redbull till alla som deltar
finfina priser till 123 i herr(Skidor,bräda) och dam kommer självklart finnas!

så ta och masa er bort från datorn och styr stegen ner mot Gynmasiet i Huddinge.

railsen som kommer finnas på plats är en metall box och en box som kommer vara som ett U rail, håller på att hör med flottsbro om man kan få låna deras rails men inget klart!
HAR DU ETT RAIL ELLER KAN FIXA? hör av dig till Andreas eller Patrik

så alltså på lördag den 29 september klockan 15:00
THATS THE PLACE TO BE!
I'll be there, hope u are to
/Make it happen Crew

Senast ändrad:
för er som inte vet kan ni ta andra bussar förutom 742. de bussar som går att ta från huddinge är 703 mot fruängen (fast tror itne den går på helger), 710 mot skärholmen, 705 mot stuvsta o 744 mot ngt som jag inte minns vad det heter. gå av vid KVARNBERGSPLAN. man kan även ta 172an mot skarpnäck från andra sidan järnvägen och gå av vid huddinge gymnasium. annars kan man gå av i stuvsta och ta 710 mot sörskogen eller 703 mot sörskogen och gå av på samma station.

Senast ändrad:
Gud vad jag har tjatat!
Nu kan FR pusta ut för att jag kommer icke tjata om nåt mer railjam i Huddinge :)
Tack Jeppe!

Glöm inte att gå av i KVARNBERGSPLAN eller HUDDINGE GYMNASIUM (hållplats)
det är de närmaste hållplatserna till railjamet ;)

FAn vad kul jag kommer hoppas ni lyckas lika bra som jag å har lika kul :) mkt snö ska ni ha :)

KristofferH sa:
Finns det något typ scandic hotell i närheten? :)
Det finns i sthlm 20 min därifrån typ. Men är inte helt säker i huddinge men skulle inte tro att det finns något scandic.

Soderpundarn sa:
KristofferH sa:
Finns det något typ scandic hotell i närheten? :)
Det finns i sthlm 20 min därifrån typ. Men är inte helt säker i huddinge men skulle inte tro att det finns något scandic.
ja har bott i huddinge sen ja va 5 o ja har aldrig sett nått hotell överhuvudtaget i huddinge men som pundarn sa, i sthlm 15 min med tåg därifrån ska det finnas

Huggybear sa:
för er som inte vet kan ni ta andra bussar förutom 742. de bussar som går att ta från huddinge är 703 mot fruängen (fast tror itne den går på helger), 710 mot skärholmen, 705 mot stuvsta o 744 mot ngt som jag inte minns vad det heter. gå av vid KVARNBERGSPLAN. man kan även ta 172an mot skarpnäck från andra sidan järnvägen och gå av vid huddinge gymnasium. annars kan man gå av i stuvsta och ta 710 mot sörskogen eller 703 mot sörskogen och gå av på samma station.
ja dem bussarna kan man också ta, 744 går måt högdalen. GÅ AV VID KVARNBERGSPLAN!!!

jaa men han kanske tänkte på att vi ska ordna så det inte blir sån lång kö?

men vi tänkte typ att om vi har 3 rail kan vi kanske ha 3 startramper men blir förmodligen 2 st startramper. kan inte så fixa så hyperspacat med material oså. men det ska nog bli bra dethär:)

bara o komma med ett glatt humör

yeaa yea men alla som pallar kan gärna komma lite tidigare o pilla ihop allt:) skulle va kul om nån kommer o filmar(o gör en film för en gångs skull:))

aja to be there or to not be there, thats the question

porky sa:
yeaa yea men alla som pallar kan gärna komma lite tidigare o pilla ihop allt:) skulle va kul om nån kommer o filmar(o gör en film för en gångs skull:))

men jag vet en som kommer filma

Tweakmaster sa:
porky sa:

men jag vet en som kommer filma
Jag ska kommer å filma lite. Kommer med falukorv och makaroner som matlåda :) kl 14:00 bakom simhallen och väntar glatt på snön, see ya

peace

frandfors sa:
SverigeTomten sa:
Gud vad jag har tjatat!
Nu kan FR pusta ut för att jag kommer icke tjata om nåt mer railjam i Huddinge :)
Tack Jeppe!
Tack Tweekmaster här på fr istället. Han som organiserar hela faderuttan!
Ja verkligen..:) tack ska du Tweekmaster.. crewet växer och det är meningen all respekt till de lokala arrangörena ..:)

Zaki_Khan sa:
frandfors sa:
SverigeTomten sa:
Gud vad jag har tjatat!
Tack Jeppe!
Tack Tweekmaster här på fr istället. Han som organiserar hela faderuttan!
Ja verkligen..:) tack ska du Tweekmaster.. crewet växer och det är meningen all respekt till de lokala arrangörena ..:)
Fast ni gjorde ett jävla bra jobb i Bålsta som styrde tävling och stämning!
Keep it up!

railsen är inte bestämt exakt nu men kommer komma en uppdatering på det så snarast som möjligt, hör fortfarande med florren om rails.
linus stevrin skulle fråga parkbyggaren om vi får låna så blire rails därifrån ska han fan ha lite creds alltså.

porky sa:
railsen är inte bestämt exakt nu men kommer komma en uppdatering på det så snarast som möjligt, hör fortfarande med florren om rails.
linus stevrin skulle fråga parkbyggaren om vi får låna så blire rails därifrån ska han fan ha lite creds alltså.
ja har ju redab frågat ju, men har inte fått svar ännu

Tillbaka
Topp