torbjorn_ohlin
Ny medlem
Make it happen railjam tour Huddinge 29/9
ja som fan !millionaire-OG sa:-häftigttorbjorn_ohlin sa:jag är fan full nu ! hasgd ughaoufhausligufl hgushadlugh ööh
fast nu e ja inte full längre
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja som fan !millionaire-OG sa:-häftigttorbjorn_ohlin sa:jag är fan full nu ! hasgd ughaoufhausligufl hgushadlugh ööh
o när kommer den ut?Lindhee sa:Kommer i nästa FR TV!
hum hum dum di dum..Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
eru full eller ???Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
HAHAHAHHAHA ! Där satte'n!Victor-A sa:hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
hahaekdahl sa:nope det går inte, tyvär.titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. hahaVictor-A sa:hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
ja de e fan korrekt utav dig, jesperjeppenator sa:tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. hahaVictor-A sa:hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?
go kommentar av dann-e
nej. men nominera en så diskuterar vi gärna. jag kommer dock inte på någon självmantjeppenator sa:tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. hahaVictor-A sa:hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?
go kommentar av dann-e
Jag lovar hon skulle inte bry sig :PRobint sa:Näe det gjorde jag inte, får hoppas att min flickvän inte ser det här, hihimillionaire-OG sa:hoppas verkligen att han drev!eevez sa:muuahahahah det är kanske jag de. thiähäih
HAHAHA den där var fan den bästa på länge, skulle trott att mille sa det där!!! :DVictor-A sa:hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
de är santLStevrin sa:HAHAHA den där var fan den bästa på länge, skulle trott att mille sa det där!!! :DVictor-A sa:hahaha sant^^dann-e sa:Det är därför du aldrig är på railjams va?
ja sklrt de e sant !titti540hiahia sa:de är santLStevrin sa:HAHAHA den där var fan den bästa på länge, skulle trott att mille sa det där!!! :DVictor-A sa:hahaha sant^^tyvärr synd ni kom på mej:'((
det fanns en hel del good looking boys där mohahahahhhhSkully sa:nej. men nominera en så diskuterar vi gärna. jag kommer dock inte på någon självmantjeppenator sa:tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. hahaVictor-A sa:hahaha sant^^
go kommentar av dann-e
ja framförallt han bernt, han e så stor, rund o go !COCKtail sa:det fanns en hel del good looking boys där mohahahahhhhSkully sa:nej. men nominera en så diskuterar vi gärna. jag kommer dock inte på någon självmantjeppenator sa:tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. haha
go kommentar av dann-e
oj? kanske bara jag som är kräsenCOCKtail sa:det fanns en hel del good looking boys där mohahahahhhhSkully sa:nej. men nominera en så diskuterar vi gärna. jag kommer dock inte på någon självmantjeppenator sa:tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. haha
go kommentar av dann-e
kräsen?....du försöker bara spela svårflörtadSkully sa:oj? kanske bara jag som är kräsenCOCKtail sa:det fanns en hel del good looking boys där mohahahahhhhSkully sa:nej. men nominera en så diskuterar vi gärna. jag kommer dock inte på någon självmant
Ja, aendrew fick ju hemsläp hörde jagCOCKtail sa:det fanns en hel del good looking boys där mohahahahhhhSkully sa:nej. men nominera en så diskuterar vi gärna. jag kommer dock inte på någon självmantjeppenator sa:tror du inte ni tjejjer kommenterar vem som va snyggaste killen på railjamet då?.. jag tror fan då inte ni låter bli att ens prata lite om det?.. haha
go kommentar av dann-e
Men du Prova rånarluva och googels då ser dom itne dig?=)titti540deEjagDe sa:de är santLStevrin sa:HAHAHA den där var fan den bästa på länge, skulle trott att mille sa det där!!! :DVictor-A sa:hahaha sant^^tyvärr synd ni kom på mej:'((
nej, det är bara ett konstaterande att inga pojkar i min smak höll till i huddinge. end of storyElfeeen sa:kräsen?....du försöker bara spela svårflörtadSkully sa:oj? kanske bara jag som är kräsenCOCKtail sa:det fanns en hel del good looking boys där mohahahahhhh![]()
ja , de va fan inga pojkar i min smak heller ...soet_JIBBCARRO_bling_foxy sa:nej, det är bara ett konstaterande att inga pojkar i min smak höll till i huddinge. end of storyElfeeen sa:kräsen?....du försöker bara spela svårflörtadSkully sa:oj? kanske bara jag som är kräsen![]()
jag va ju där!torbjorn_ohlin sa:ja , de va fan inga pojkar i min smak heller ...soet_JIBBCARRO_bling_foxy sa:nej, det är bara ett konstaterande att inga pojkar i min smak höll till i huddinge. end of storyElfeeen sa:kräsen?....du försöker bara spela svårflörtad![]()