Malmö-Örebro Skistarintervju

weeson

Ny medlem
Hejsan ! Tänkte bara kolla om det finns något intresse om samåkning från Malmö regionen upp till Örebro för intervju för Skistar den 18 september.

Om inte annars kan väl ni som ska upp på intervjun skriva en rad här och om någon har information om hur många som sökt iår/blivit kallade på intervju/och hur många som antas till lindvallen/högfjället varje år skriva detta här.

Peace!:)

Var precis på intervju i Örebro för Kläppen! De hade omkr 200 sökande och 30-40 blev kallade på intervju och de har ungefär 10 arbetsplatser som ska fyllas.

Frågan är ju vad det är för tjänst han snackar om. Det var ju nämligen fel person som svarade på frågan.

Förra året var ju även överlägset rekord i antal ansökningar. tror inte det kommer upp i närheten av det iår.
Men jag hörde nånstans förut att ungefär 70-80% av alla som kom på intervju fick jobb

pontus87 sa:
Förra året var ju även överlägset rekord i antal ansökningar. tror inte det kommer upp i närheten av det iår.
Men jag hörde nånstans förut att ungefär 70-80% av alla som kom på intervju fick jobb
Hos skistar eller?

Tack för informationen, jag har sökt tjänsten som liftvärd och det är i huvudsak all möjlig information om den tjänsten som är intressant.

Tillbaka
Topp