målning !!

Olle_sv

Ny medlem
målning !!
Jag hade tänkt mig att måla ett stort jävla skidmotiv på min vägg hemma !! den ska vara ungefär 130 cm bred.....fast jag vet inte riktigt vad skidåkarn ska göra på bilden ! nån som kan komma me ett bra förslag ?!?!?

målning !!
det spelar alltså ingen roll hur avancerat det blir....eftersom jag själv inte ska måla den....det är en som jag känner som är väldigt bra på att måla !

målning !!
de beror ju på vad du är för åkartyp. om du är en pistsmiskare, ska du ju ha en grabb i fartdräkt som står på nerför väggen, om du är freerider ska du ju ha nån som gör ett fet dropp lr en tung pudersväng. är du jibbare kan du ju ha nåt som liknar en mute lr nåt.....bara lite tips...

målning !!
och om du gör en brädåkare så kan du få en riktig MUTE på bilden dvs. grabba med framhanden mellan bindningarna på tåkanten. Ganska svårt på skidor...

målning !!
en mörk bild med svagt mån ljus i bakrunde .. en fet kick.. men en person som slänger ut en fet backf.mute. och en massaa snö som sprätts åt sidorna när han lämnar kicken.!

målning !!
Bara en stor silhuettmålning på en åkare, med stora jibbkläder, som tweakar ut en tailgrab till bristningsgränsen. Lite orangegula flammor runtomkring skulle också passa bra....
//jacob

målning !!
snubben som ska måla den behöver ett foto på en skidåkare som ser ut som den jag ska ha på bilden, för att sedan ha som grund för målandet......e det någon som vet en bra på bild här på freeride.nu lr nån annan sida......det viktiga i bilden är skidåkaren ! resten kan han måla utan bild.....jag vill helst ha freeride-style (typ fet pudersväng lr nåt liknande)

målning !!
som alla vet så blir man både bättre på att skapa under inflytande av droger!.. och har roligare. Helst någon psykadelia, typ lsd eller så, kanske en chysst svamp. Under 60 talet var det tillåtet med droger i Californien, fan om det inte finns en hel del coola och inspirerande grejer som uppstod där och då... nåväl, jag behöver väl inte bokstavera det för er... Alla som gillar färger och abstrakta sinnesstämningar räcker upp en hand...

ps, Det bör flöda Jimi ur Hifin ds.

// keep it real, Pease.

målning !!
Dra en fuling och måka motivet som är på förslag 2 till nya freeride tröjan.. Stillbilder ur ett trick.. Skulle nog se gansa snyggt ut med grått och svart..
Lycka till..

(ps.. Fråga johan innan du "lånar" motivet.. ds.)

målning !!
är att du målar av bilder som är logga på www.2plank.com fast i de färger du vill förståss. de skulklke fan va skitsnyggt med de rätta färgerna.

lycka tilL!" =)

Tillbaka
Topp