Malungs nollning 09!

EkBOOOM

Ny medlem
Malungs nollning 09!
I onsdags var det dags! 1ornas nollning, de alla har väntat på länge.
Under tiden som 1orna har gått i Malung nu så har det fått göra ett flertal uppgifter som 2orna har gett dom, om dom inte fixat uppgifterna eller tagit order till 100% så har det får prickar, om denna kväll lovar jag att dem ångrade varenda liten prick de har samlat på sig.

Klockan 19.00 var alla 1or samlade vid station i Malung, alla var tillsagda att ha med sig en banan. De hade ingen aning va de skulle ha bananen till men när dom fick svaret blev dom inte så glada, de skulle köra upp dom i varandras ANAL!

Nej då ingen anal denna gång men det kunde ha varit så.

Det blev en liten uppvärmning för dom.

Sen blev det en vandring till Bullsjön, här började allvaret, där blev dom bemötta av ett stor folk massa som var där för att kolla när dom skulle bli nollade.

Det var massor med folk som var här för att kolla.

Nu började det på riktigt, de fick bonga öl, på öl, på öl, på öl!

Nu börjar de bli action.

Nu började folket spy så vi rörde på oss vidare.

Nu var det dags att klä av sig, alla 1or va uppdelade i 4a lag och skulle nu försöka få av sig så mycket kläder för att se vem som kommer längst med dom.

Dem som de inte gick så bra för blev in kletade i bajs, kiss och tomatsås.

MER ÖL!!!!!!

Och massa mer öl!

Nu börjas de spys mer så vi drar vidare.

Nu var det samling vid beachen! se hur de klarar nästa uppgift.

Det skulle snurra runt en stav sedan springa och bada, det gick sådär.

MER ÖL!!!!

Nu är det dags för nästa uppgift!

Shottmaraton! Nu ska de shottas! det är allt från kiss till fisklever.

De va inte så jävla gillat men de va illa tvungna.

Sen börja de flippa ur för de flesta

Vissa kunde inte ens stå kvar på bena och ah de gick som de gick.
Men en gren till skulle de allt få in!

Här skulle du toppa huvudet i en hink med surströmming, kiss och lite annat gojjs, de skulle få upp ett äpple med munnen, sedan toppa huvudet i en talrik med mjöl och hitta något litet föremål.

Efter denna uppgift spårade det ut totalt, folk kunde knappt stå och de frös sönder sina kroppar och ah blev kaoous så detta avslutade kvällen.
Eller inte, sen var de EFTERFEEEEEEST!!!!! PAARTTTDDDEEEY!

Jag kan säga ett de som går 2an nu hade det mycket värre när dom gick i ettan så denna nollning va ganska snäll!

Vi tackar årskurs 2 för en trevligt fin nollning! och ett tappert ansträngande av 1orna som gjorde allt detta!

Så ni som ska gå freeride gymnasiet i malung nästa år, tänk er för.....

PEACE! // David "EkBOOOM" Ekbom

Senast ändrad:
Malungs nollning 09!
^haha! maxi å techninekalle står spänt och väntar på att denna oskyldiga 93as mage ska vändas utoin :D

Malungs nollning 09!
men asså vilken fin tradition det här lär bli, dessa ettor kommer ju sannolikt att känna en djup längtan efter att få ta ut sin hämnd på nästa års ettor... vilket gör att de sannolikt kommer försöka att göra deras nollningen ännu lite jävligare..
troligen resulterar detta i att det bara kommer bli svinigare o svinigare saker på nollningen för varje år som går..

hehehe!<3

Malungs nollning 09!
haha freerides bästa tråd!!! jävligt rolig kväll sen efter faktist:D!!!11
det ska tillläggs att man lätt kan tro att det skulle bli så som 433 förutspådde, men faktum är att vi tycker att vi blev nollade för hårt så därför ville vi bryta tradition, med att ha en lite mänskligare nollning. därför denna tråd överhuvudtaget var möjlig att publicera.

/ erfaren 2a:)

Malungs nollning 09!
433 sa:
men asså vilken fin tradition det här lär bli, dessa ettor kommer ju sannolikt att känna en djup längtan efter att få ta ut sin hämnd på nästa års ettor... vilket gör att de sannolikt kommer försöka att göra deras nollningen ännu lite jävligare..
troligen resulterar detta i att det bara kommer bli svinigare o svinigare saker på nollningen för varje år som går..

hehehe!<3
Haha de här har varit malungs tradition väldigt länge och de är du ju därför de fortsätter alla vill hämnas, men de är verkligen inget som årets 2or hittat på har funnits hur länge som helst och de här va ganska snällt imot vad de brukar vara och har varit!

Malungs nollning 09!
haha var alla ettor tvungna? här i östersund är det bara nollning om man ska gå med i en gymnasieföreningen, mycket värre!

Malungs nollning 09!
Efter det här hoppas jag att ettorna lärde sig läxan att det INTE är okej att vara en etta!

Malungs nollning 09!
Kan ha varit det omognaste och löjligaste aktiviterna någonsin. Är detta verkligen kul att utsätta andra för ? Inte vet jag men enligt mig är det inte ens kul att se bilderna eller läsa texten. Men det kanske bara är jag.

Hej.

Malungs nollning 09!
Håller med dt helt. Kör en insparksfest istället, nollning gjorde man på 90talet. Helt jävla onödig tråd dessutom.

Malungs nollning 09!
JonH sa:
433 sa:

hehehe!<3
Haha de här har varit malungs tradition väldigt länge och de är du ju därför de fortsätter alla vill hämnas, men de är verkligen inget som årets 2or hittat på har funnits hur länge som helst och de här va ganska snällt imot vad de brukar vara och har varit!
haha asså:D är inte så insatt:P själv blev man då nekad att gå malunga på grund av en så kallad ekonomisk kris och prioriteringar av hemkommunen:(
det va vad dom sa i alla fall:
"blablabla..fattas pengar och vi kan inte säga ja till alla..blablabla"
men så vad det ju nu bara jag o en till som sökte och vi fick bägge avslag.. jävla haters..

Malungs nollning 09!
dt sa:
Kan ha varit det omognaste och löjligaste aktiviterna någonsin. Är detta verkligen kul att utsätta andra för ? Inte vet jag men enligt mig är det inte ens kul att se bilderna eller läsa texten. Men det kanske bara är jag.

Hej.
Sheeeaaaat va torr människa, det var sjukt kul, du skulle vart där :)

Malungs nollning 09!
Perkal sa:
Håller med dt helt. Kör en insparksfest istället, nollning gjorde man på 90talet. Helt jävla onödig tråd dessutom.
haha fest är de varje helg plus lite till ju, man ska följa traditioner, sjukt kul var det! du är 17 och låter som en 40 åring

Malungs nollning 09!
dt sa:

Hej.
jag tycker det var kul. men jag kanske är omogen? eller så kanske jag har någon slags distans och humor? jag vet inte...

Senast ändrad:
Malungs nollning 09!
haha fan ingen kommer ju våga sig dit om nästa kommer bli värre!! xD

Malungs nollning 09!
ebba-t sa:
dt sa:

Hej.
jag tycker det var kul. men jag kanske är omogen? eller så kanske jag har någon slags distans och humor? jag vet inte...
Distans och humor till vad ? Supa andra redlösa.. nja luktar 90tal och bondläpp de här aktiviteterna. Jag är glad att jag inte var där, men hoppas ni hade kul =) !

Malungs nollning 09!
EkBOOOM sa:
Jäkligt snajdiga byxor...

Inte för att vara nedlåtande, men det var verkligen stor bondläppsvarning på detta, precis som dt sa... Det är inte så svårt att göra en sån här grej med stil och finess och lagom mängd alkohol. Tro mig, det bli mycket roligare om man kan minnas allt det roliga...

Att få en sked med kanel inkörd i munnen och därefter tvingas käka en banan är en given klassiker, hoppas det var det som var första aktiviteten!

Malungs nollning 09!
Carled sa:
EkBOOOM sa:

Inte för att vara nedlåtande, men det var verkligen stor bondläppsvarning på detta, precis som dt sa... Det är inte så svårt att göra en sån här grej med stil och finess och lagom mängd alkohol. Tro mig, det bli mycket roligare om man kan minnas allt det roliga...

Att få en sked med kanel inkörd i munnen och därefter tvingas käka en banan är en given klassiker, hoppas det var det som var första aktiviteten!
lagom mängd alkohol kan jag säga att det var, förutom i två fall där de hade druckit en del innan. Så de fick skylla sig själva

och ja, det kom en del folk som egentligen inte har något där att göra och som ingen känner men vad ska man göra åt det?

Senast ändrad:
Malungs nollning 09!
433 sa:
JonH sa:
433 sa:

hehehe!<3
haha asså:D är inte så insatt:P själv blev man då nekad att gå malunga på grund av en så kallad ekonomisk kris och prioriteringar av hemkommunen:(
det va vad dom sa i alla fall:
"blablabla..fattas pengar och vi kan inte säga ja till alla..blablabla"
men så vad det ju nu bara jag o en till som sökte och vi fick bägge avslag.. jävla haters..
ni skulle sökt förra året monks :)

Malungs nollning 09!
Carled sa:
EkBOOOM sa:

som jecub sa, de var bara 2 killar som var riktigt fulla och dom var redan fullast när dom kom dit. Jag kryddade till allt kan jag säga, de va ingen som var riktigt full förutom dom då. de som spydde var bara för de inte va några riktiga öl fantaster, inte för dom var för fulla. ;)

Tillbaka
Topp